21 Ekim 2016

REVLON COLORBURST MATTE BALM - 250 STANDOUT



Herkese Merhaba
Bugün sizlere Revlon markasının renkli mat lip balmlarından yani rujlarından bahsetmek istiyorum. Başka rengini deneme fırsatım olmadı ama bir çok renk seçeneği ile Watsons mağazalarında satışı mevcut. Ben yapısını, dokusunu özellikle naneli oluşunu çok sevdim. 




Evet yanlış duymadınız naneli ama nane kokusu bir zaman sonra gidiyor sizi rahatsız edecek derece de değil aksine ben naneli oluşunu verdiği ferahlık hissini çok beğendim. 

250 Standout rengi yumuşacık yapısı çok rahat kolay sürümü var. Ambalajı ise alttan çevirmeli kalem tıraş derdiniz olmayacaktır. Bu yüzden bu ruju çok severek kullanıyorum. Kalıcılığı güzel bir şey yenmediği sürece 5-6 saat kalıyor. 


Ben rengin çok seviyorum böyle canlı olmasını canlı canlı bana bakmasını ☺️ 


Dudakta da aynı bu rengi veriyor tabi dudak alt tonuna göre renginde farklılık gösterebilir. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






26 yorum :

  1. bende çok severek kullanıyorum bu ruju :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Evet çok güzel rengi kuzum ☺️

      Sil
  3. renk harika sende de harika durmuş maşallah bu ne güzellik

    YanıtlaSil
  4. Benim de Sultry favorim, ama bu rengi de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızıyı seviyorsan bir bak derim ☺️

      Sil
  5. çok iddalı renk yahu bu kırmızı :D

    YanıtlaSil
  6. Rengi gerçekten çok güzel <3

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz güzel bir renk, çok yakışmış sana. bence saçlarının rengi de çok etkili bu konuda. bende bu kadar güzel durmadı bu ruj =) güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için ☺️ Eminim sende de güzel olmuştur öyle düşünme bence ☺️

      Sil
  8. Canımmm çok beğendim sana da çok yakışmışş <3

    YanıtlaSil
  9. Rengi çok güzelmiş canım güzel günlerde kullan<3

    YanıtlaSil
  10. revlon sultry e de bayağı benziyormuş kuzum, mutlaka buna da bakacağım, çok hoşmuş rengi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana çok yakışır tatlımm ☺️😘

      Sil
  11. Revlon rujlarının bu kadar övülmesine rağmen halen deneyemedim :)) Ama size çok yakışmış, mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kesinlikle tavsiye ederim ☺️

      Sil
  12. Renk de çok güzel kalp de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp size gelsin o zaman teşekkür ederim ☺️

      Sil
  13. Bu rujda benim de gözüm var gerçekten çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil