9 Ekim 2016

PAZAR BAKIMI

Herkese merhaba kızlar 

Uzun bir yazı ile sonunda karşınızdayım. Bugün genel anlamda her pazar cildime uyguladığım bakımdan bahsetmek istiyorum. Detaylı bir yazı yazmak sizlerden gelen sorular üzerine oluştu. Instagram da çok fazla soru geliyordu. Hangi bakımı uyguluyorsun cildine diye bende kısaca netleşmesini istediğim için sizlere bu yazıyı hazırlıyorum..


Her pazar mutlaka bir duş alıyorum çünkü gözeneklerimin temiz olması ve açılması açısından duş her yöntemden daha fazla işe yarıyor.  Duşta kullandığım ürünler ise bir bebek şampuanı ve peeling oluyor. Bebek şampuanı olarak bu zamana kadar bir çok ürün kullandım ama en çok sevdiğim bebek şampuanı ise Uni Baby şampuan oldu. Johnsons Baby Şampuanın detaylı incelemesini yazmayı düşünüyorum çünkü onun hakkında bir kaç fikrim var.


Daha sonrasında bir peeling uyguladığımı söylemiştim. Bu peeling ise yıllardır vazgeçemediğim gerçekten peeling etkisinden cildimi matlaştırmasından, yani parlaklığı almasından dolayı Garnier Saf ve Temiz 3ü 1arada oluyor. Lise yıllarımdan beri vazgeçemediğim bir üründür kendileri. Seveni de çok fazla sevmeyeni de..



Yazın bu ihtiyaçım çok fazla olmasa da kışın nemlendirme ihtiyacını çok fazla hissediyorum. Yaklaşık olarak 1 seneden fazladır da Lorealin Skin serisini kullanıyorum. Gündüz kremini çok değil ama gece kremini aşırı beğeniyorum. Sabah kalktığımda nemli bir cilt ve dengeli bir cilt ile uyanıyorum. 



Gül suyu ile tonik yapıyorum. Şelale gül suyunu ilk kullanıyorum ama sanırım Rosense gül suyuna geçiş yapacağım.  BB Clean temizleme suyu ile de cildimi yatıştırıyorum. 



Ve son olarak cildime ölü deriden arındırmak aydınlık kazandırmak için soyulabilen cilt maskesi uyguluyorum. Bunu hafta da bir kez uyguluyorum. Detaylı incelmesini aşağıya link olarak bırakıyorum.



Duştan çıktıktan sonra saçlarıma mutlaka bu ikili ile tarıyorum yakında yeni bir bakımla karşınızda olacağım saçlarımı kestirdiğim için yeniden uzatmak istiyorum bunun için bir kür hazırlıyorum kendime takipte kalın :)


Bitirmek için kullandığım bir ürün bittiğinde başka bir ağız bakım suyu alacağım. 


El kremi olarak vazgeçemediğim bir ürün varsa bu da bu ikili. Hem bakım yapıyor hemde besliyor. Özellikle içeriğinde ki gliserinin tırnaklara çok güzel bakım yapıyor. 


Vazelini ise tırnaklarımın kırılmamasını, güçlendirmesini sağlamak için kullanıyorum. Vazelin ciddi anlam da tırnakları çok güçlü hale getiriyor ama sürekli kullanıldığı taktirde. 

Benim kısaca pazar bakımım  genel anlamda değişiklik göstermediği taktirde bu şekilde idi sizler pazar bakımınız da neler kullanıyorsunuz ?



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder