31 Ekim 2016

MİMLENDİM ! HAYALLERİM VE BEN :)


Herkese Merhaba...

Sevgili Yeliz'in Keşifleri beni bir mine davet etmiş çok mutlu oldum benim için bir ilk olacak. Keyifle okursunuz umarım hadi başlayalım :)


* Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ve zaman dilimi var mı ?

 İnsanların hayali olmazsa boşa yaşadığını düşünüyorum. Bana göre hayalleri olan insan idealleri olan insandır. En çok hayali uyku modunda kuruyorum. Çünkü en saf ve en masum olduğumuz zaman dilimi sanırım uyku anı. Hayallerimi düşünerek uyumak bana gerçekten huzur veriyor.


* En çok neyin hayalini kurarsınız ? 



Bu hayatta hayallerime hep en son hat safhaya geldiğin de kavuştum. Bir çok hayalim geç olsa benim oldu. Ama en çok istediğim kendi işim olsun istiyorum, küçük de olsa benim olsun. Umarım ilerde bunu da gerçekleştiririm.



*Şimdiye kadar bir çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi ?


Yukarıda ki cevabım da sanırım bu sorunun cevabını da verdim. Gerçekleştirdim ama gerçekleştiremediğim hayallerim de var.


* Henüz gerçekleştirmediğiniz ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı ? 


Henüz gerçekleştiremediğim bir düğünüm kaldı. Evlilik yolunda ilk adımımızı attık, seneye kısmet olursa yaza da düğünü atlatacağız. Düğünümüz de yapmak istediğim, kurduğum hayallerim var yengeç burcu olduğum için ille de olacak diyorum :) bakalım hayat bize neler gösterecek çok heyecanlıyım şimdiden.

Çok güzel ve hoş sorulara içtenlikle cevap vermek  istedim. Beni biraz daha yakından tanımış olduğunuzu düşünüyorum. Ve bu mime sadece şu deyip kısıtlamak istemiyorum. Yorum yapan tüm arkadaşlarımdan bekliyorum. Lütfen beni de etiketlemeyi unutmayın :) 

4 yorum :

  1. Burç kardeşliği :)) umarım en kısa sürede tüm hayallerini gerçekleştirirsin canımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim yengeçler çok iyi anlaşır ☺️ Umarım gerçekleştiririm ☺️

      Sil
  2. Canım katılımın için teşekkürler, çok içten bir yazı olmuş emeğine sağlık😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davet ettiğin için ben teşekkür ederim canım ☺️

      Sil