28 Ekim 2016

LOREAL PARİS CASTİNG CREME GLOSS 200 KARADUT SİYAHI - HİNT KINASI ÜZERİNE DENEDİM !


Merhaba.. Değişikliği her zaman çok sevmişimdir. Ama bu değişiklik özünü bozmamak şartıyla. Biliyorsunuz ki yıllardır saçımı hint kınası ile boyuyorum. Nasıl olduğunu merak ediyorsanız yazımı okuyabilirsiniz. 

Gelelim konumuza Loreal 'in yeni çıkarmış olduğu ve tüm bloggerlara davetsiz gönderdiği bir paket var. Bana gelen pakette 200 Karadut siyahı rengi geldi. Bu rengi ben seçmedim sanırım siyah saçlı olmamdan yola çıkarak gönderilmiş. Kısacası memnun da kaldım çünkü saçlarımda siyahtan başka bir renk kullanamıyorum. Bardağa sunuma çok bayıldım. Severek kullanıyorum. 




Gelelim boyama hikayeme paketin için de de dışında da kınalı saça uygulanamaz yazıyor. Ama ben bir risk aldım boyadım. Çok kararsızdım ama sonuçta en fazla tutmaz başka ne olabilir ki düşüncesiyle elleri sıvadım.

Önce size saç boyası hakkında kısaca bahsetmek ve sonrasında ise saçlarımdaki etkisinden bahsetmek istiyorum.


Paketin içeriği krem saç boyası, oksidan krem, arı sütü içerikli parlaklık koruyucu bakım kremi bulunuyor. 18 farklı renk seçeneği var. Amonyaksız ve arı sütü içeriğiyle saçların daha parlak daha canlı durmasını sağlıyor. Kendi renginizmiş gibi ve dip boyası derdi olmadan boyamayı vaat ediyor. Sadece 28 şampuanlamaya kadar kalıcı, aplikatörü sayesinde kolayca boyamanızı sağlıyor. 


Benim kendi rengim yani hint kınası ile boyanmış hali bu şekilde. Görmüş olduğunuz gibi ara ara kızıllıklar var ki bu güneşte çok fazla belli oluyordu. Bende bunu istemediğim için fazla zararı olmayacağını düşünerekten boyadım. Fazla bir zararı da olmadı zaten. Kına üzerine de çok güzel boyanın tuttuğunu da görebiliyoruz. İlk başta çok korkmuştum ama harika bir sonuç elde ettim. Şuan 3 yıkamadayım ve hala akmadı. Saç kremi ise çok bereketli çıktı hala bitmedi. Saç diplerine uygulamadan uçlarına uyguluyorum. Parlaklığını koruduğu söyleyebilirim. 

Benim saç boyama hikayem bu şekilde idi.

video

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





24 yorum :

  1. bende siyahtan vazgeçemeyen biri olarak deneyeceğim bir boya bu... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. canım çok yakışmış siyah da :) güle güle kullan bu rengi <3

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan güzelliik ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim ☺️❤️❤️

      Sil
  4. Renk çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış bu boyayı ben de seviyorum. Mime davetlisiniz beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki gelirim davetiniz için çok teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  6. Canım cok yakısmıs harika duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Anneme aldım boyayı merak edip ve gerçekten çok sevdi annemde.Sana da çok yakışmış renk canım.Emeğine sağlık<3 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmenize çok sevindim ☺️

      Sil
  8. Siyah saç görünce eski halimi özlüyorum :D çok yakışmış canımm mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah favorim yaa vazgeçemiyorum ☺️

      Sil
  9. Bende 732 numaralı olanını kullandım ve saçımda kına olmasına rağmen tuttu acayip memnun kaldım bende saçlarım bu boya sayesinde yumuşacık oldu hatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarımı kremi çok fazla döktü :/

      Sil
  10. Merhaba benim saclarim acik kumral gibi birsey biraz sarılık var bende karadut siyahi yapmak istiyorum ama biraz korkuyorum acikcasi

    YanıtlaSil
  11. Bende saçlarımı yaklaşık 2 hafta önce boyadım 200 karadut siyahına aynı renk yani ama açık kumraldım ve pişman oldum tamamen eski rengine döner mi saçlarım ve ne kadar süre alır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döner çok fazla süreceğini sanmıyorum

      Sil
  12. Doğal bir siyah mı ben 16 yaşındayım bana çok fazla durur mu şuanda da siyah saçım gerçi ama ben koyu kahveye boyamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahlıktan beklentinize bağlı 16 yaş için bence fazla bir siyah

      Sil