13 Ekim 2016

KAPATICI DOSYASI - ELİMDE BULUNAN KAPATICILARI İNCELEDİM


Selamlaar...
Bu aralar arı gibi çalışıyorum neden mi ? Sizden uzak kaldığım arayı kapatmak istiyorum. Bildiğiniz gibi fondöten seven bir insan değilim, ama kapatıcı aşığı bir insan olduğun kesinlikle doğru. Alıyım, deneyim sürekli yeni kapatıcılar keşfedeyim istiyorum. Bende hem ınstagram 'dan gelen mesajlarınızdan yola çıkarak bir yazı derledim. Bu yazım da elimde bulunan kapatıcılar dan bahsettim. 


Şuan için elimde toplamda 8 adet kapatıcı var bunlar bitmeden de yenileri gelmeyecek maalesef çünkü ürünleri kolay bitiren bir insan değilim ama elimdekiler de kötü olsun istemiyorum. 


İlk olarak Essence camouflage paleti koyu halkalara, morluklara yani sorunlu göz altlarına iyi gelen bir ürün.  Yoğun bir kapatıcılığı var. Palette biri sarı alt tonlu diğeri pembe alt tonlu 2 adet kapatıcı var. En sevdiğim paletlerim den de biri.

Detaylı incelemesine linkten bakabilirsiniz.


Diğer bir ürün ise Maybelline Affinitone kapatıcı ince yapıda sarı alt tonlu bir ürün. Güzel kapatıyor fakat göz altlarımı nemlendirmediğim de kurutuyor. Çok fazla bir kuruluk hissi yaşamadım ama kapatıcılığını sevdiğim için kullandığım ve yarıya getirdiğim bir ürün.

Detaylı incelemesini linkten bakabilirsiniz. 


Ve diğer bir aşk yaşadığım ürün ise Rimmel wake me up kapatıcı buda ince yapıda ve sarı alt tonlu bir ürün. İncecik bir yapısı var kolay sürülüyor günlük kullanım için çok ideal bir ürün. Detaylı incelemesini şuan fark ediyorum yazmamışım :)


Loreal true match yeni aldığım ve çok merak ettiğim bir üründü. Gerçekten merakımda haksız da değilmişim. Sarı alt tonlu mükemmel bir ürün diyebilirim. Çok güzel kapatıyor biraz daha deneyimledikten sonra mutlaka incelemesi gelecek.


Garnier bb roll-on özellikle koyu rengini almamdaki sebep kapağında ki bilyesi ile göz altlarını yatıştırarak pembe alt tonlu oluşu ile morlukları çok güzel nötürlüyor. Üzerine başka bir kapatıcı uyguladığımız da çok güzel oluyor. 

Detaylı incelemesine linkten  bakabilirsiniz.

  
Beni bilen bilir en çok kullandığım bittikçe aldığım bir ürün Rimmel match kapatıcı eski ve yeniyi size göstermek istedim. İlk çıktığında değişip değişmediği hakkında çok fazla soru aldım. Maalesef ki 040 numarası yani benim kullandığım sarı alt tonlu idi pembe alt tonlu olmuş. 010 numarası da sarı alt tonlu olmuş. İlk fırsatta onu alıp onu denemek istiyorum. 

Eski serisinin inlemesini linkten bakabilirsiniz. 


Gosh 'un çok ince yapılı bir kapatıcısı varla yok arasında birşey maalesef çok sevemedim ama verdiği aydınlığı çok beğendiğim için aydınlık görünmesini istediğim bölgelere uyguluyorum. 

Detaylı incelemesini linkten bakabilirsiniz.


Buda renkleri ve swachları benim elimdeki kapatıcılar bu şekilde. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





4 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim okuduğunuz için ☺️❤️

      Sil
  2. eskiden kapatıcı kullanmıyordum şimdi ara sıra lazım oluyor, ben de araştırmalarımda loreal true match iyi diye onu almıştım, gerçekten güzel bir ürün..

    YanıtlaSil