24 Ekim 2016

KALYON TIRNAK VE TIRNAK ETİ BAKIM YAĞI


Merhabaa.. Bugün sizlere Kalyon markasının Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Kreminden kısaca söz etmek istiyorum. 
İçeriğinde E vitamini, jojoba, badem, limon, ginseng ve nilüfer çiçeği bulunuyor. Aslına bakarsanız çok pratik bir ürün uzun uzadıya uygulama şekli yok oje formundaki ambalajını çok sevdim. Tırnaklarınıza her gün uygulayabilirsiniz deniyor ama ben sadece tırnaklarıma oje süreceğimde yada ihtiyaçı olduğunda 15-20 dakika öncesi güzelce yediriyorum.
Tırnakları çok güzel koruduğunu düşünüyorum. Tırnak etlerini çok güzel yumuşatıyor kenarlarında ki bakımsız görüntüyü kaldırıyor. Ayrıca tırnakları güçlendiriyor benim tırnaklarım çok çabuk kırılıyor bunu 2 haftada engelledi ki ben bu özelliğini çok beğendim. Kokusu ise çok güzel içeriğinde nilüfer çiçeği özü bulunuyor miss gibi kokuyor diyebilirim. 


Kısaca pratik bulduğum ve sevdiğim bir ürün oldu tekrar kesinlikle alırım.




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com










18 yorum :

  1. Not ediyorum geldigimde bakicam :)

    YanıtlaSil
  2. Az önce uyguladım bende :) bende çok memnunum. Kokusu biraz tütün kolonyası gibi olsada..

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim, etkili ve uygun fiyatlı bulduğum bakım yağım :) eline sağlık canım keyifle kullan <3

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten muhteşem bir ürün özellikle kokusu gün içerisindeki tüm stresi atıyor :) Tırnakları güçlendirip bakım yapması ise sürekli alınmasını sağlıyor. Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kesinlikle canım çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  5. not aldım bu ürünü , sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok severek kullanıyorum kokusu ayrı bir güzel:)

    YanıtlaSil
  7. Semacım kalyon tırnak eti temizleyicisini kullanmıştım bende pratik bi ürün ama olsa da olur olmasada. Onun yanında bu önerdiğin daha çok dikkatimi çekti. Rengiiii çok güzel herşeyden önce ^^ içeriği de çok güzel. Mutlaka bakacağım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tırnak eti temizleyicisi hiçbir işe yaramıyor desem daha doğru olur kuzum bu bile ondan daha çok iş görüyor ☺️

      Sil
  8. Benim de severek kullandığım bir ürün ve gerçekten pratik :)

    YanıtlaSil
  9. Bende bu ürünü kullandım.En sevdiğim yanı kokusuydu kesinlikle.Nedense parfüm gibi süresim geliyordu.Tırnaklarıma çok olumlu etkisinin olduğunu söyleyemem ama yine de idare ederdi benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok severek kullanıyorum tırnaklarım bu üründen sonra çok değişti ☺️

      Sil