28 Ekim 2016

FLORMAR FULL COLOR - FC16 IMAGİNARY WORLD



 Herkese Merhaba...

 Bugün sizlere uzun zamandır bir oje incelemesi yapmadığımı fark ettim. Bu yüzden hemen görselleyip hazırda tırnaklarımın kırılmasını biraz da olsun önlemişken yazıyım dedim. Bence ojelerin inceleme yazıları çok mantıklı, hiç boştan yere para harcamamış oluyoruz.


Gelelim bugün ki ojemize; Flormar 'ın Full Color isimli oje serisi var. Bu serinin çok fazla renk seçeneği olmasa da bir çok renginin zaten albenisi var. Bunlardan biri de FC16 Imaginary World. Rengi bana göre tam bir bebe mavisi harika duruyor tırnaklarda. Ayrıca tek katta rengini de çok güzel veriyor bu rengi. Neden öyle dedim çünkü bu serinin bende başka renkleri de var onlar tek katta rengini vermiyor maalesef. Kalıcılık ise normal ojeler gibi 3+4 gün bence ideal çünkü uzun süre kullandığımız da tırnaklarımızın yıpranmasına sebep oluyoruz.


           Kısaca seri hakkında ki düşüncelerim bu şekilde alınabilir ama belirli renkleri. Fiyatı ise 1,95 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







12 yorum :

  1. rengi tam sonbaharlık :) <3

    YanıtlaSil
  2. Evet canim katılıyorum bazı renkleri kaliteli bazıları çok dandik hemen soyuluyor sarı olanı özellikle çok kötüydü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olmamıza sevindim ☺️

      Sil
  3. Bende de bu seriden birçok renk var. Bu rengini de cok severek kullanıyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim tonlardan ya huzur veriyor insana:)Güzel günlerde kullan canım<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim kesinlikle çok güzel renkler ☺️

      Sil
  5. Mavi candır <3 tırnaklarına da çok yakışmış canım mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için ☺️

      Sil