18 Ekim 2016

BİTENLER #6 2. BÖLÜM


Şu görüntüyü görünce bu ne yahu dediğinizi duyar gibiyim. Sanırım biraz daha bekleseymişim çöp eve dönecekmişim. :)


Uni baby şampuanım bittiği için geçici olarak bunu almıştım ama beğenmedim. Neden mi uzun süre kullandıktan sonra cildim de çok fazla sivilce çıkardı. Kokusu da çok yoğun olduğu için bir daha almayı düşünmüyorum. Bu konu da çok net ve kesin bir şekilde cildim Uni baby 'den başka bir ürünü kabul etmiyor. 



Burun bandı olarak artık standartlaştığını düşündüğüm Rituel de beaute markasının burun bandı. Çok seviyorum, çok seviyorum kısaca :)


Benri kare pamuklarını da övmekle bitiremiyorum ama napim çok güzeller verdiğiniz paraya kesinlikle değiyor. Altı üstü bir pamuk demeyin bunlar çok güzel denemeyenlerin mutlaka denemesi lazım. 


Hafif kokusu ile benden tam puan alıyor bu şeker ilerde evlendiğim de çocuğum olursa bu veya uni baby kullanacağım :) hayaller ve hayatlar diyorum diğer ürünüme geçiyorum.


Fazlasıyla yağ bitirdin bu da onlardan bir tanesi. Saçlara çok iyi geliyor uzamasında çok faydası var mutlaka karışım yaparak kullanmanızı öneririm. 


Rapsodi markasının mavi eyeliner 'ı çok güzel rengi vardı fakat kullanmaya kullanamaya kurumuş. Bu yüzden çöpe.


Son olarak bitenlerim de çöpe gidenler olarak bu ikisi var nedeni artık kullanım zamanlarının çok geçtiğini düşünüyorum. Real techniques çok güzeldi ama 1 ay sonra parçalanmaya başladı artık kullamak istemediğim için atıyorum. Avonu ise sertliğinden dolayı atıyorum çok sert ve kesinlikle kolay uygulama sağlamıyordu. 

Kısaca benim bitenlerim bu şekil de sizler son zamanlar da neler bitirdiniz ? 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






14 yorum :

  1. Ay o johnsons baby i bende sevemedim canım, demek ki aynıyız, ben de dalinciyim, uni baby i annem seviyor ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annen demi kullanıyor ne güzel kuzum, zaten bazı özelliklerimiz çok benziyor canım :) ❤

      Sil
  2. ne kadar çok ürün bitirmişsin makyaj süngerlerin ne kadar eskimiş ben eskitemedim henüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da fazla idi ama çoğunu evde olmadığım için atmak zorunda kaldım, süngerler çok çabuk eskidi bende anlamadım 😞☺️

      Sil
  3. yeni ürünlerde görüşmek dileğiyle diyeyim o zamannnn :) <3

    YanıtlaSil
  4. Unı baby benimde vazgeçilmezim :)) Güzel bir bitenler yazısı olmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bebe şampuanının kokusundan bende iç hoşlanmadım maalesef:/ Bir dahakine farklı bir marka denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uni baby'i öneririm kesinlikle kokusu yok denecek kadar az ☺️

      Sil
  6. Bloğunuza bayıldım :) Ayrıca fotoğraflarınız <3 ben :) Yağ kullanmayı ben de çok seviyorum ve saçları uzatıp parlattığını düşünüyorum :) Emeğinize sağlık, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim ☺️ Saçları kesinlikle uzatmada tek işe yarayan yöntem yağ ☺️ Sevgiler ❤️

      Sil
  7. Masallah canim cok guzeller iyi bitirmissin walla :) bende de anca benri pamuk 3 5 bisi cikiyor :) yarin unutmazsam bende yazayim.yoksa cop ev 2 ben olabilirim :) hani bitirdigimden degilde aldigimin ambalajini saklamaktan :) ben seni takipteydim heralde blog adresimle falan bi karisiklik oldu belki ikinci olabilir takibim idare et :) bana da beklerim sevgiler :) bu arada minnos kalbini gorup geldim.instagramdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum güzel dileklerin için ben seni takip ediyorum diye biliyorum ama bakim yine de ☺️

      Sil