18 Ekim 2016

BİTENLER #6 1.BÖLÜM


Herkese Merhaba 

Uzun bir yazı ile karşınızdayım. Bitenler yazısı yazmayalı çok fazla oldu özledim bile diyebilir. Bitenleri gördükçe hangi ürünleri çok sevdiğimi daha net bir şekilde görebiliyorum. Bu yüzden bitenler yazısı okumayı da çok seviyorum yorumların daha objektif olduğunu düşünüyorum. Gelelim bölüm birde ki bitenlerime. 


Rexona okyanus ferahlığı yazın deodorant kullanmayı çok seviyorum çünkü terlemeyi çok güzel engelliyor aslına bakarsanız Nivea 'nın da deodorant 'ını bitirdim fakat o memlekette kaldığı için bu yazımda yok. Bunun içinde alüminyum yok ama nivea !nınkin de varmış bunu da yeni fark ettim bitirdikten sonra :) Bunu çok severek kullanıyorum o yüzden tekrar buna dönüş yapacağım. 


Arko nem güneş koruyucu bronzlaştırıcı yağ çok severek kullandım fakat tek başıma bir yağı bitiremediğim için artık kullanım süresinin geçtiğini düşündüğüm için atıyorum. 


En sevdiğim el kremi arasına çoktan girdi bile diyebilirim. Doğal içerik olarak üretilen Otacı markasının tırnakları da besleyen el kremini mutlaka ilk fırsatta yenileyeceğim. 


Dolu gibi durduğuna bakmayın aslında dibini gördüm bile diyebilirim. Sadece son zamanlar da durdukça renginde koyulaşma yaşadığım için atıyorum. Yaklaşık 1 senedir bende sanırım artık kullanım zamanı doldu. 


Bir alana bir bedava kampanyası varken aldım güzel bir ürün ideal yumuşaklıkta ve kalın diye ayrıca üst yüzeyinin açık olmasını maalesef ki sevmiyorum. Tekrar almam sanırım. 


Otacı markasını çok seviyorum ama bununla asla anlaşamadık saçlarımı ilk yıkamadan itibaren çok fazla döktü kel kalacağım sandım bu yüzden kullanmayı bıraktım hatta dolu bir şekilde atıyorum. 


Diş ürünlerinde tester çok fazla geçti elime içinde en çok ipana ve sensodyne beğendim. Colgate 'in saklama kabını da hijyen açısından atıyorum. Bakteri oluşumundan dolayı daha fazla kullanmak istemiyorum. Bu tarz saklama kaplarınızı 6 ayda bir değiştirmenizi öneririm.


Şelale asetonun ise ne eksisi var ne artısı gayet sıradan bir aseton diyebilirim.


Aktar merakınız varsa benim gibi aktar da satılan ürünleri de çok kullanıyorsunuz demektir. Salyangoz kremini herkes duymuştur sanırım. Ben bu markayı ilk defa denedim ama maalesef beklediğim etkiyi alamadığım için atıyorum. Kesinlikle hiçbir etkisi yok. 

Benim bitenlerimin bir miktarı bu şekilde 2. bölüm gelecek. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com








6 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana ☺️

      Sil
  2. Maaşallah ne kadar çok ürün bitmiş :) Eline sağlık tatlım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da fazlaydı ama kaldığım yerde bırakmak zorunda kaldım çoğunu ☺️ Teşekkür ederim ☺️

      Sil
  3. Emeğine sağlık canım gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum gelsin valla ☺️

      Sil