24 Ekim 2016

ARKO NEM ONARICI & CANLANDIRICI BAKIM KREMLERİ


Merhabaa.. Bugün sizlere gözümün bebekleri olan Arko Nem 'in Onarıcı bakım kreminden ve Canlandırıcı bakım kreminden bahsetmek istiyorum. Bu serinin farklı kremlerini de denedim ama bu ikisi benim efsanem oldu diyebilirim. 

İlk olarak Onarıcı bakım kreminden bahsedeyim; İlk olarak gliserinli olmasını çok seviyorum zaten onarıcı etkisi de buradan geliyor. Kışın ellerim çok fazla kuruduğunda hemen sürüyorum ve harika yumuşaklık hissi veriyor. İçeriğinde ayrıca panthenol ve E vitamini bulunuyor. 24 saat kesinlikle o nemi sağlıyor. Çantanız da taşımak içinde harika bir ürün. Yüz ve vücutta kullanılabiliyor. 

Canlandırıcı bakım kremini ise lise yıllarımdan beri sürekli kullanıyorum. %100 doğal yoğurt ve böğürtlen özlerinden oluşan bu kremin kokusu bir harika muhteşem kokuyor diyebilirim. Yoğurt ve böğürtlenin dinlendirici etkisiyle, cildinizin gün içindeki stresten dolayı oluşan yorgunluktan dolayı dinlenmesine yardımcı oluyor. 24 saat nemlendirme vaatlerinin arasında ki etkisi de var zaten. Ayrıca ben bunu kulak diplerine ve boynuma uyguluyorum üzerine parfümümü sıkıyorum o kadar kalıcı hale getiriyor ki size anlatamam kesinlikle denemelisiniz. 

Fiyatı ise 5 TL 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. Kremlerin kokuları ise gerçekten muhteşem, ben de çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Böğürtlenlinin kokusuna bayılıyorum<3<3

    YanıtlaSil
  3. Semacımm bende çok seviyorum bu kremleri zor zamanlarım için iyi çözüm diyorum :) bende incir ve greyfurtlu olanını kullanmıştıım baya da bereketli çıktı ggeçtiğimiz kış İstanbuldayken aldım ve daha yeni bitti^^ fiyatı da çok uygun. Parfüm olayı da hoşuma gitti ben vaseline kullanıyordum bunuda deneyeyim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene bayıldım kuzum ☺️ Tavsiye ederim parfümü mutlaka denemelisin ☺️

      Sil