5 Eylül 2016

HİMALAYA BADEM & SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ İNCELEME PEEL-OF MASKE

Herkese Merhaba...
 Himalaya Badem ve Salatalık özlü cilt maskesi hakkında ki düşüncelerim tamamen kesinleşmişken bugün sizlere kısaca bahsetmek istiyorum.

Himalaya markası Gratislerde satılan bir marka. İçerik olarak ise %100 doğal ürünlerin kullanıldığı bir marka. Cilt lekelerini ciltten uzaklaştırarak cildin sıkılaşmasını ve canlandırılmasına yardımcı oluyormuş. İçeriğinde Badem-Salatalık-Hint Üzümü-Ananas bulunuyor.
Badem: Cildi besler, yumuşatır, yatıştırır.
Salatalık: Cildin renk tonunu ayarlar ve serinletir.
Hint Üzümü: Antioksidan özelliği vardır.
Ananas: Kir ve ölü hücrelerden arındırır. 
Peel-of yani sür-kurut-soy maskeler benim gibi üşengeç insanlar için çok pratik oluyor.


Yalnız bu tarz maskeler de dikkat edilmesi gereken noktalar var;
1. Bu tarz maskeleri uygularken ince fondöten fırçası tarzında fırça kullanmanızı öneririm.
2.İnce tabaka halinde tüm yüze göz çevresi dudak çevresi hariç sürülmesi çıkartırken çok rahat çıkarmanızı sağlayacaktır.
3. İnce saç kıl kaş bunlardan uzak durarak sadece cilt üzerine yayılması gerekir.
4. Ve en önemli husus maskeyi soyarken merkeze doğru yani uçtan burnunuza doğru yavaşça soyarsanız ciltteki tüyleri yolmadığını fark edeceksiniz.

Ürünü sevdim neden sevdim ince bir tabaka halinde cildime sürüyorum 15-20 dakika bekliyorum kuruduğunda yavaşça cildimden soyarak çıkartıyorum. Kimisi ciltteki tüyleri yolduğunu söylüyor fakat şöyle söyleyebilirim ki aşırı hızlı çekerseniz evet ağda gibi bütün tüylerinizi yoluyor ama yavaş yavaş hareketler ile çıkardığınız da öyle bir sorun olmuyor. 


Görmüş olduğunuz gibi sıvı bir kıvamı var. kalın bir tabaka sürerseniz kolay kurumuyor.



Kuruduktan sonra lastik gibi çektikçe sünen bir yapı haline geliyor. 
Cildim de lekelerde bir etkisi olduğunu söyleyemem ama çok güzel parlak ve yumuşacık bir cilt oluyor. Hafta da 1-2 kere uyguluyorum. Düzenli kullanım da bence lekeleri de giderir diye düşünüyorum. Fiyatı ise 12 TL 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com








14 yorum :

  1. yüzümüzdeki ince tüyleri çekip çıkartırken acıtır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı çektiğinizde açıtıyor

      Sil
  2. bu tarz maskeleri seviyorum .. deneyebilirim bu ürünü de. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. peel off maskeler maalesef hiç bana göre değil elimdekileri de sadece burun üstüne kullanıyorum o nedenle asla bitmiyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok berekli bazen bende sadece burun çevreme kullanıyorum ☺️

      Sil
  4. Uygun fiyatlılar arasında en favorilerimden himalaya❤ emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Canım bu markanın bir sürü ürünü var elimde birtek bu yokmus :D Bakıyım valla ilgimi çekti teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir marka bende severek kullanıyorum ürünlerini ☺️

      Sil
  6. son zamanlarda himalayanın maskeleri ile ilgili hep güzel şeyler okuyorum, hiç kullanmadım ama mutlaka aklımda. eline sağlık güzelim <3

    YanıtlaSil
  7. Son gratis indiriminden almıştım, yorumun faydalı oldu, şimdi maskemi yaptım bekliyorum kurumasını:))
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum:)
    Bloğunu takipteyim, sen de takip edersen sevinirim.
    Bloğum : vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler
    EK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumların için 😘

      Sil