30 Eylül 2016

FLORMAR DİPLİNER İNCELEME

Herkese Merhaba


Uzun zaman oldu düzenli yazı yazmayalı, bloga düzenli zaman ayıracağım diyorum ama bir türlü vakit bulamıyorum. Düğünler dernekler derken ancak bir yazı yayınlamaya fırsat bulabildim canlar. Bu düğünlerde derneklerde eyeliner çekerken en çok işime yarayan kolay uygulama sağlayan bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. 

Lise yıllarımda da çok fazla kullandığım ve bittikçe sürekli yenilediğim ve up uzun ömrü olan bu dipliner gerçekten bitirmekte zorlanıyorum :) Ambalaj olarakta küçük bir ürün olduğu için çantanız da ve makyaj malzemelerinizin arasında çok fazla yer kaplamayacaktır. 

Ucu çok fazla uzun değil ve bu yüzden sürümü oldukça kolay.   

Yeni eyeliner kullanmaya başlayacaklara en başta bu ürünü önerebilirim. Dediğim gibi ilk kullanımda bile zorlanacağınızı düşünmüyorum. Eliniz alıştığında zaten kendinizi kusursuz hissedeceksiniz.
Kalıcılığı ve siyahlığı da benim için oldukça yeterli gözümü doyuran bir ürün diyebilirim. 

Fiyatı - 15 + 20 tl arasında çoğu yere göre değişiyor. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com











10 yorum :

  1. Çok kullandım, rengini de güzel veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde en çok aldığım ürün ☺️

      Sil
  2. ben de Golden Rose markasına ait dipliner var ama ben pek beğenmedim verdiği rengi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden rose denemedim ama bu bir harika

      Sil
  3. Dipliner daha cok seviyorum normal inceleri kullanamıyorum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnceleri kullanamıyorum yaa ☺️

      Sil
  4. Üniversite dönemimde çok kullanmıştım güzel bir üründü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lise ve ünide bende çok kullandım :) hala da kullanıyorum :)

      Sil
  5. Eskiden kullanmistim. Pratik bir ürün.

    YanıtlaSil