16 Ağustos 2016

FLORMAR RADİANT PİNK HİGHLİGHTER AYDINLATICI İNCELEME

Herkese Merhaba 

Uzun süredir günlük hayatımda doğallığını sevdiğim, elimin sürekli gittiği vazgeçmediğim bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere.

Bildiğiniz üzere günlük hayatımda aman aman aydınlatıcılara yer vermiyorum. Doğallık her zaman baştacım :) elime geçen Flormar radıant pink aydınlatıcı şirin ambalajı ile benim gönlümü baştan fethetti. Ucu sivri ve içerisinde SPF 15 güneş koruma faktörü barındırıyor. Cilde sağlıklı ve aydınlık bir görünüm kazandırmayı vaat eden bir baz olarak geçiyor. Gözenek çizgi gibi cilt problemlerini kapattığını söylüyor ama bence aydınlatmaktan başka bir görevi yok.  

Bu aydınlatıcıyı tüm yüzüne kullanan da var sadece aydınlatmak istediği bölgelere sürende. Ben sadece aydınlatmak isteyenler tarafındayım çünkü benim cildim normalde yağlı bir cilt olduğu için bir zaman sonra görüntü kirliliği olabiliyor. Ama hafif bir şekilde yanak üstüne uyguluyorum. Kalıcılığı pek olmasa da gün içinde benim için ideal. 


Görmüş olduğunuz gibi içinde pembelik barındırıyor adında anlaşılacağı gibi. 

Fiyatı 25 TL indirimlerde 5 TL 'ye bile düşüyor :) 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







14 yorum :

  1. Renk çok hoşmuş indirimde daha bir güzelmiş kaçırmamak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan internet sayfalarında indirimde canım ☺️

      Sil
  2. çok güzelmiş rengi ama ben ara ara bulamamıştım bunu güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, flormar indirimlerini kaçırmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım flormar kendini çok geliştiriyor artık ☺️

      Sil
  4. İndirim kaçırmamam lazım 5 tlye bulursam alırım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette şuan indirimde kuzum ☺️

      Sil
  5. Rengi çok güzelmiş indirim de denk geldiğinde şans verebilirim eline sağlık canım 💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğun için kuzum ☺️

      Sil
  6. Aydınlatıcı çok sevdiğim için buna bakabilirim ki Flormar çok sevdiğim bir marka :)) Fiyat olarak 5 tl'ye düştüğünü görürsem zaten hiç kaçırmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüyor canım gayette kaçırılmıcak bir fiyat ☺️

      Sil
  7. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Sizi takibe aldım,bende bloguma beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin:)

      Sil