16 Ağustos 2016

ESSENCE CAMOUFLAGE KAPATICI İNCELEME

Herkese Merhaba Canlarım...
Uzun süredir bilgisayarımdaki sorundan dolayı blog yazamıyorum. Bende telefonumdan artık bir şekilde aradaki açığı kapatmak istiyorum. ☺️ Bugün sizlere güzel ve kapatıcılığı bana göre çok yüksek bir kapatıcıdan bahsetmek istiyorum.
Essence camouflage krem concealer bu kapatıcı bence morlukları gizlemede hafif damarlı görünümü kapatmada oldukça başarılı. Minik boyu çantada yer kaplamaması işlevi çok yüksek bir ürün. Uygun fiyatlı yoğun bir yapıda concealer önerin varmı derseniz kesinlikle size bu ürünü öneririm. 
Ambalajı sağlam diyebilirim açılma gibi bir sorunla kesinlikle karşılaşmadım. Essence maalesef Gratislerden çekildi fakat Rossmaan ve Eve shop tarzı mağazalarda hala şatışı devam etmekte. En kötüsü internette Kozmela.com 'da satışı mevcut. Bulunamayan bir çok ürününü bulabilirsiniz orda.
Bunlarında dışında rengine gelicek olursak eğer biri koyu biri açık tonda iki renk olarak satılıyor.  Peki benim bu ürünü nasıl kullandığıma gelecek olursak;
Ben bu ürünü genellikle uykudan kalktıktan sonra moraran göz altlarıma iki rengi karıştırarak elle uyguluyorum. Elle uyguluyorum çünkü sünger yapısını maalesef inceltiyor. Fırça ise tamamen göz altınıza yerleşmesine yardımcı olmuyor. Elimizin sıcaklığı ile çok güzel ciltle bütünleşiyor.  
Renklerin ciltte ki duruşu bu şekilde görmüş olduğunuz gibi damarlı görünümü ve sol üst köşedeki kızarıklığı kapattı. Kısaca benim bu palet hakkında düşüncelerim kesinlikle olumlu. İlk fırsatta yedeğini mutlaka yapacağım. 

Fiyatı ise 9.50 TL 






Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com











12 yorum :

  1. Corrector olarak ta güzel olur bu kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kuzum çok işlevli bir ürün çünkü ☺️

      Sil
  2. Kesinlikle çok güzel canım ^^ benim ilk kapatıcı deneyimlerinden birisi (uzun yıllardan sonra) çok memnun kaldım fiyatı da süper<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum çok başarılı bence de :)

      Sil
  3. Bu ürünü daha önce diğer arkadaşlarımda da görmüştüm damarlı görünümü kapatması açısından denemek istiyorum :) Bu arada telefondan yazmak oldukça zor ben bir ara il dışındayken denemiştim sana bol sabır diliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda halloldu bilgisayarımdaki sorun evet çok sorun yaratıyor telefon :D

      Sil
  4. fena değil bu ama yaz için bana biraz ağır geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir canım yoğun yapısı çünkü

      Sil
  5. Çok seviyorum nerdeyse hergün kullanıyorum kapatıcıya bile gerek kalmıyor fiyatına göre çoook başarılı <3

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılı bir urun yanda taşımak için de ideal

    YanıtlaSil