31 Temmuz 2016

THE BALM VOYAGE 2 PALET İNCELEME

Herkese Merhaba ❤️
Bugün çok güzel bir postla karşınızdayım. Bildiğiniz gibi The Balm aşkı diye bir şey var bir çoğumuz The Balm 'ın farlarını kapış kapış alıyoruz. Bende bayram indiriminde Voyage 2 paletini aldım. Gelin birlikte paleti inceleyelim hangilerini çok sevdim hangilerini sevemedim bakalım.

Paletin dışı yine her The Balm paletinde olduğu gibi şeker mi şeker. Farklı ülkelerin sembollerini anımsatan bir tasarımı var. Paletin kapağında ise bir denizci aynası var ki bu benim en sevdiğim özelliklerinden biri. 

Arka kısmında ve alt kısmında palet ile ilgili açıklamalar bulunuyor. Renklerin isimleri ve içinde neler olduğu gibi. Kullanışlı ve güzel bir palet olduğunu şimdiden söyleyebilirim. 

Paletin en sevdiğim bir diğer yanı ise kalp koyduğum allık ve farlar. Allığın rengini kendime çok yakıştırıyorum bronzer ise tam bir bronzer işlemi uygulamak için gri alt tonlu bir bronzer. Kahve ve tonlarını yine farlarda çok sevdiğimi artık biliyorsunuz. Henüz sadece bu palette krem ürünlerini deneme fırsatım olmadı ki krem ürünlerle de pek anlaşamıyor benim cildim. 

Renklerin pigmentasyonları tek kelime ile harika. Sürümleri ise oldukça rahat ve kolay dediğim gibi seyahate giderken yanınıza sadece bunu almanız bile yetiyor. Gelin bir de renklerin Swaclarına bakalım. 



Farların pigmentasyonunu çok başarılı buluyorum özellikle koyu renkleri harika. Far bazı ile de daha koyu renkler elde edebilirsiniz.  


Bronzer ve aydınlatıcısının pigmentleri de oldukça başarılı ama ben aydınlatıcısının kalıcı olduğunu düşünmüyorum. Altın renginde ışıltıları olan bir renk arada sırada kullanıyorum ama her zaman elim gitmiyor. Bronzerına aşık oldum diyebilirim. 


Gelelim allıklarına allıkları tek kelime ile harika özellikle açık pembe şeftali tonu benim cildimde çok hoş duruyor. Far olarak bile kullandığım oluyor. 

Bu iki şirine ise hem allık hem de ruj olarak kullanılıyor. Kalıcı olup olmadıklarını bilemem henüz deneme fırsatım olmadı fakat şeftali tonunun pigmentinin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Tek seferde harika renk verdi. Ama pembe olan açık balm şeklinde bir ruj. Allık olarak nasıl olur bilmiyorum ama süngerle falan hafif bir ton elde edilebilir.


Benim gözümden palet bu şekilde idi. Fiyatı normalde 60-70 TL arası ben indirimde 45 TL 'ye almıştım. Gratis 'ten temin edebilirsiniz. 









Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com




16 yorum :

  1. Harika bir inceleme olmuş bebeğiim dört dörtlük anlatmışsın ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bebeğim ☺️❤️

      Sil
  2. Harika bir yazı! Almayı düşünüyorum bir The Balm paleti, çok yardımcı oldun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😘☺️

      Sil
  3. Beğenmemek elde mi çok seviyorum bu tonları :)) İndirim zamanı kesinlikle alınmalı. Güzel günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil
  4. Canım cok güzelmis bu palet ! Bayıldım ya indirimde mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
  5. balmın bütün paletleri harika bence insanın hepsini alası geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende çok beğeniyorum ☺️

      Sil
  6. Gerçekten çok güzel bir palet,bazen benimde alasım geliyor ama evde o kadar çok palet var ki:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende fazla palet almak dolapta bekletmek istemiyorum bir tane olsun tam olsun ama çok güzel bir palet ☺️

      Sil
  7. Severek kullanıyorum ben de bu paleti, seyahatlar için birebir! :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir yazı olmuş :) Benim bloguma da bakarsan sevinirim teşekkürler http://birbuketttblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlaka bakıcam ☺️

      Sil