22 Temmuz 2016

GOSH CLICK 'N CONCEAL 01 LİGHT


Herkese Merhaba...
Uzun zaman oldu ürün incelemesi yapmıyorum. Çekiliş ile elime geçen bir üründen bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Gosh 'un ürünlerini çok fazla gördüm ama bir türlü deneme fırsatım olmamıştı. Yada ilk defa gördüğüm ürünler de her zaman ki gibi bir ön yargılarım vardı. 

Ürüne gelecek olursak kapatıcı anlamında bir çok markanın kapatıcısını denedim. Fırçalı ve arkasında basmalı bir tuşu var ve ürün bu şekil de fırçaya geliyor. İlk kullandığımda en az 20 kere bastım hatta bozuk falan sandım ürün gelmeyince çok zor çıkıyor ilk kullandığınız da ürün.


   01 Light rengi aslında bende çokta açık olmadı rengi, çok hafif yapıda bir kapatıcı. Çok aşırı kapatıcı istemiyorsanız bu size günlük olarak ideal olacaktır. 


Görmüş olduğunuz gibi çok yoğun yapıda bir kapatıcı değil ama günlük aydınlık versin aman çokta kapatmasına gerek yok diyorsanız tam sizlik bir ürün. Aşırı kapatıcı özelliği bekleyenler için yeterli olmayacaktır. 

İndirimsiz fiyatı 20-30 TL arasında birşey olması lazım. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






12 yorum :

  1. günlük olarak doğru diyosun çok güzel ürün severek kullanıyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama özel günler için yeterli değil ☺️

      Sil
  2. Merhaba yeni kesfettim blogunuzu hemen takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aydınlatmak için de kullanılabilirmiş teşekkürler Gökce'cim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuzum aydınlık bir görüntü sağlıyor ☺️

      Sil
  4. Gosh markasının ürünlerinden bende birkaç tane aldım. Genel olarak aman aman diyemem ama orta halde makyaj ürünleri. Günlük kullanım için dediğin gibi alınabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk deneyimimdi başka ürünlerini de denemek istiyorum ☺️

      Sil
  5. Hiç denemedim ama bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım bu tarz kapaticilar hepsi hafif yapılı, gosh markasını denemedim ama günlük olarak aydınlatıcı,- kapatici bir urun ararsam bakacağım Bir ürün oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece günlük kullanım için ideal olabileceğini düşünüyorum bende.

      Sil