25 Temmuz 2016

ESSENCE ALL ABOUT MATT !

Herkese Merhaba

Bildiğiniz gibi en favorim, sürekli bittikçe aldığım tek pudra Rimmel London Stay Matte pudra idi. Ama sürekli bloglar da okuduğum ve bir türlü Gratislerde bulamadığım Essence All About Matt pudrayı sonunda Rossmaan mağazasında 11 TL'ye buldum. 


Ve söylenenlere göre Nars 'ın transparan pudrasına muadil olarak gösteriliyor. Ne kadar benziyor ne kadar muadil o konu hakkımda bir bilgim yok fakat muadil olma ihtimali çok yüksek. 

Görmüş olduğunuz gibi beyaz renkte bence bebek pudralarına çok benziyor. ☺️
Cildim yaz ayların da aşırı terliyordu. Makyajın suratımda kalması en fazla iki saatti. Terle birlikte akıp gidiyordu. Açıkcası Rimmel London Stay Matte o kadar sürmeme rağmen en fazla 2-3 saat kalıyordu makyaj suratımda. Bu pudranın ciltte sabitlenmesine resmen aşık oldum diyebilirim. 
Ambalajı biraz dandik olsada küçük ve güzel çantaya atmalık bir ürün. 

Sürdüğünüz de cildiniz de kesinlikle kendini belli etmiyor. Fondöteninizin rengini değiştirmiyor. Cilt ile çok güzel bütünleşiyor. Sabitlenmesi yazın özellikle sıcak havalar da cildinizi çok güzel kontrol altına alıyor. Fiyat performans açısından mükemmel bir pudra. Uzun sürede gidecek gibi görünüyor, bereketli bir ürün. Mutlaka bittiğinde tekrar alacağım şuan için tek favorim bu oldu. 
Cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt ve çok hassas bir cildim var.
Evet Gratis 'lerden Essence çekildi ama Eve shop, Rossmaan ve Suvari Kozmatik 'ten bu ürüne ulaşabilirsiniz. İnternet üzerinden ise kozmela.com 'da bulabilirsiniz. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com











22 yorum :

  1. ben bir türlü bulamıyorum bana hiç bırakmıyorlar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şans eseri bir taneye denk geldim ☺️

      Sil
  2. Bende çok severek kullanıyordum ama hiçbir yerde bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmaanlarda bulma olasılığın çok yüksek canım

      Sil
  3. Güle güle kullanın ben de çok övüldüğü için almıştım henüz kullanmadım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok severek kullanıyorum kuzum kesinlikle cok basarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mükemmel bir ürün bebeğim ☺️

      Sil
  5. Merak ettiğim bir ürün ama ne yazık ki hiçbir yerde göremiyorum.Benim sayfama da beklerim canım.

    YanıtlaSil
  6. benim de elimdeki mufe bitince deneyeceğim pudra budur..

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünü çok fazla görüyorum blogger arkadaşlarda bende merak ediyorum :) İnşallah denk gelirim

    YanıtlaSil
  8. Cildim kuru olduğu için alıp almamak konusunda çok kararsızım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ağırlık yapacağını sanmıyorum hafif yapıda çok güzel bir pudra ☺️

      Sil
  9. Çok çok çok sevdiğim bir pudra. Hatta pudrayı sevdiren pudra diyebilirim. Çünkü pudra ürünlere karşı kötü yaklaşıyorum fakat essence bunu kırdı. Dediğiniz gibi stokta bulmak cok zor. Zaten gratislerde de çok denk gelemiyrodum ^^ online ulaşılabilri olması ise çok güzel. Sende çok iyi anlatmışsın ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim seni blogumda görmek beni çok mutlu etti kuzum ☺️

      Sil
  10. Önce bunu sürüp sonra üzerine mi makyaj yapıyorsunuz :) yoksa makyajın üzerine mi sürülür ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt makyajını yaptıktan sonra uyguluyorum canım :)

      Sil
  11. Bir makyaj bloguna destek vermeyi çok isterim, benim blogda haftanın blogu yayınına yorum yaparsan seve seve tanıtırım benim de bir yardımım dokunmuş olur, sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevinirim çok teşekkür ederim ☺️

      Sil