21 Temmuz 2016

AYNI GÖKYÜZÜNÜN ALTINDA BULUŞMAK ÜZERE ! MUTLU BAŞLANGIÇLARA ! 15.07.2016

Mutlu Başlangıçlara...


Mutlu diyorum çünkü; son zamanlar da canım ülkem mutlu değil. Ben mutlu değilim. Nefes alamıyoruz, dikkatimizi toparlayamıyoruz belki ama yaşamak zorundayız. Eminim ki çoğunuz da benim bulunduğum boşluktasınız.

Tarih 9 Temmuz benim için büyük bir başlangıç ve en mutlu gün. Sevdiğim insanla attığımız en güzel adım. Aile arası söz yaptık. Bu sevinci bu mutluluğu bana uzun süre yaşatmadılar. Eminim ki yine çoğunuzun bu şekilde sevinçlerini kursağında bırakmışlardır.

Tarih 14 Temmuz saat 22:00 köprü de bir tank içinde üç beş it sürüsü benim evladıma benim insanıma silah doğrultuyor. İlk başlarda ne olduğunu anlamadık. Sonra başbakan çıkıyor ve ' bu bir darbe girişimidir.' diyor. Darbe eminim yine bir çoğumuz bunun ne olduğunu yeni öğrendik. Daha hayatında darbe kelimesinin ne olduğunu bilmeyen bir sürü evladımız çıkıyor sokaklara. Peki ne için ? Gidecek başka yeri olmadığı için. Bayrağı için. Vatanı için. Annesi için. Babası için. Kısaca ülkesini sevdiği için...

Tarih 15 Temmuz Saat 1:00 Selalar ! Ezanlar ! Daha selanın ansızın durduk yere verilmesinin anlamını bilmeyen insanlar, insanlarımız...
Sela ansızın verildi mi BİRLİK OLUN ! BERABER OLUN ! KARDEŞ OLUN ! VATANINIZI KORUYUN anlamına gelir.
Ve yine yazık ki sosyal medya pislikleri başladılar; ' Bu nedir ya ? Bu hocalar neyin peşinde ? Kafamız şişti akşamdan beri.'
' Bu diyanet sela okunması talimatını hangi akla hizmet verdi.'
' Nereden çıktı bu selalar.'
Daha neler neler...

Bizim milletimiz, atalarımız sela ile birlik olup ne savaşlar kazanmış. 1914 Birinci dünya savaşı 1919  İzmir'in işgali 1974 Kıbrıs harekatında selaların aralıksız verildiğini gayet iyi hatırlatırım size. Seladan rahatsız oluyorsan başka ülkeye !!!

Saat 4:00 etrafta F-16 sesleri, patlama sesleri Allah'tan diyebiliyoruz ki ses bombası imiş. Korku dolu gözler, endişeli bakışlar ve yarına uyanamamak.
Ankara'da Meclisim bombalandı, insanlarımız f-16lar ile ateş altına alındı. Tanklar insanların araçların üzerine sürüldü. Bana sakın bu vatan hayinlerini savunmayın.

Saat 8:00 yorgun düşen göz kapakları ihtiyacı olan bir kaç saat. En ufak bir seste ne oldu diye uyanmak.

Saat 11:00 bir gram ekmek mide bulantısı can sıkıntısı ve sıcacık aile.
Aile dediğin şey seni hem yüceltir hem düşürür. Bir evlat, bir anne, bir baba işte dün gece ölenler de bir aile. Peki ne için öldüler ? Sizin lanet olası kininiz için değil !
Vatanı için. Milleti için. Bu vatanı size bırakmadıkları için. Ne olursa olsun bu vatanı bölemeyeceksiniz !
Bütün gün sokaklarda derin bir sessizlik, internette haber kirliliği yalanlar, dolanlar insanların beynini yıkayıp birbirine böldürmeye çalışanlar.
Peki ne mi oldu ?

Saat 17:00 ve sonrası korna sesleri, bir yığın araba ve insan meydanlar tıklım tıklım en önemlisi her birinin ellerinde bayrak dillerinde Ya Allah ! Ya Bismillah !
Kısaca vatanını, ülkesini, namusunu, bayrağını sahiplenen bir millet. Bir olduk sen osun, sen busun demedik, diyenlere kulak asmadık.
Bir millet olarak bayrak aşkını vatan aşkını din, dil, ırk gözetmeksizin gösterdik.
" Bayrak inmez. Ezan dinmez !"

4 Ağustos 2016 nişanlımı askere yolluyorum. GURURLUYUM !
Benim askerimin hiç bir zaman ne durum da olursa olsun vatanını, milletini yarı yolda bırakmayacağını biliyorum. Şuan da vatani görevini yapmakta ve yapacak olanları Allah'ım korusun. Yar ve yardımcıları olsun.

Asker de bizim...
Polis de bizim...
Bu vatan bizim...!


BÖLEMEYECEKSİNİZ !!!


Aynı gökyüzünün altında buluşmak üzere...







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com



2 yorum :

  1. Eline sağlık ne güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimde yaşadıklarımı yazmaya çalıştım çok teşekkür ederim..

      Sil