27 Haziran 2016

WATSONS - GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ NELER ALDIM ?

 İyi Akşamlar Güzellikler..

Bugün sizlere Bayram İndiriminden aldıklarımdan kısaca bahsetmek istiyorum. İndirimler bitti fakat bir sonraki indirimde mutlaka aklınızda bulunsun diye bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum. Kısaca ihtiyaç alışverişi oldu benim kisi peki neler mi aldım ? 


Benri pamuk çeşitlerinde 3 al 2 öde vardı. Ben tanesi 4,95 'ten 3 'ünü 
9,90 'a aldım. Çok severek kullandığım bu pamukları uzun bir süre yedeklemiş oldum. Kullanırken de bu ağzı kapaklı olan kaba koyuyorum toz almaması için.


Daha sonra severek kullandığım şampuanımdan aldım yazın bu şampuanı kullanmayı çok seviyorum kokusu çok güzel. Fiyatı 9 tl olması lazımdı.
Uni babyi şampuan makyaj çıkarmadan bir numara benim için sürekli kullandığım bir ürün 3. şişem diyebilirim. Bunu ise 6,95 aldım.
Duş jeli değiştirmek istedim ve duş jellerin de de 1 alana 1 bedava vardı durunun duş jellerini çok severek kullanıyordum sanırım bunlarda yeni çıkmış bunun kokusunu çok beğendiğimi söyleyebilirim. Fiyatı da yanlış hatırlamıyor isem 6,90 olması lazımdı. 



Normal ve günlük ped ihtiyacımı Kotex ve Orkid 'den yana kullandım normal pedler de Kotex 'den başkasını kullanamıyorum ikisi de çok uyguna geldi. 


Makyaj üzerine pek birşey almadım çünkü ihtiyacım yoktu. Severek kullandığım kapatıcım bitmişti onu yeniledim. Ve The balm Voyage 2 paletine sonunda kavuştum :)
Fiyat 11,90 Kapatıcı 
Fiyat 49,90 Palet 

Alışveriş yazıma eklemeyi unuttuğum bir de Himalaya markasına ait Badem ve Salatalık özlü cilt maskesi vardı. Oda 11,90 ilk defa kullanacağım bir ürün.

Siz alışveriş yaptınız mı ? Yaptıysanız eğer neyi ne kadara aldınız ? :)



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





14 yorum :

  1. güle güle kullan evde dünya duş jeli var hala gözüm onlarda bunun da kokusuna bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak çok güzel kokuyor ☺️

      Sil
  2. Güle güle kullan canım.Duş jelinin kokusunu merak ettim.Ben kendimi alkışlamak istiyorum ilk defa indirim zamanı hiçbir mağazaya gidip alışveriş yapmadım hala inanamıyorum kendime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bende kendimi kozmetikte firenledim 😄☺️

      Sil
  3. Güle güle kullan,yeni üye oldum bloguna benimkine de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. bloguna iyi ki denk gelmişim çok faydalı tam ihtiyacım olan şeyler burda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim çok teşekkür ederim ☺️

      Sil