20 Haziran 2016

KALYON AMBIANCE TIRNAK ETİ TEMİZLEYİCİ

Herkese Merhaba 

Şu sıcak günlerde eminim siz de benim gibi tırnak bakımında kolay yollara başvuruyorsunuzdur. Tırnak etlerini kesmek çok zahmetli bir iş olduğundan bu işi daha kolay ve rahat bir hale getirmek için bazı yollara başvuruyoruz. Bunlardan biride tırnak eti temizleyicileri. 


Kulağa çok hoş gelse de bazı tırnak eti temizleyicileri maalesef beklentiyi karşılamıyor. Bunlardan biride Kalyon markasına ait Ambıance tırnak eti temizleyici. 


Bu minik ürünün vaatleri; Tırnak etlerini yumuşatarak kolay manikür yapılmasını sağlıyor.
Bana göre çok eksisi olan bir ürün yağ kıvamında tırnaklarınıza sürdükten sonra 2-3 dakika beklenilmesi gerektiği söyleniyor tırnakların yumuşaması için ama isterseniz 10 saat bekleyin istediğiniz yumuşaklığı vermiyor. Tırnaklarınızı tırnak eti itici ile ittirirken ( umarım tarif edebilmişimdir :) ) çok fazla zorlanıyorsunuz. Fırçasını çok sevdim fakat benden geçer not almadı. 


Fiyatı 4,50 TL cosmetica.com 'dan almıştım. 


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





11 yorum :

  1. fiyatı gayet uygun ama etkisiz demek :(

    YanıtlaSil
  2. bunu denemedim sally hansen kullanıyorum etkili ve bereketli bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally hansen bende çok denemek istiyorum :)

      Sil
  3. bende memnun kalmamıştım bu arkadaştan....

    YanıtlaSil
  4. Bu markanın tırnak ve tırnak eti bakım yağını kullanıyorum çok memnunum canım birde ona bak istersen :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de tırnak beyazlatıcısını almıştım ama çok işe yaramamıştı

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz ürünlerden memnun kalmayınca bende toz şeker, zeytinyağı ve limon ile beraber tırnak etlerimi şekerin sertliği ile geriye itmeye başladım inan çok daha fazla işe yarıyor ayrıca tırnaklarıma bakım da yapmış oluyorum ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel fikirmiş :) teşekkür ederim :)

      Sil