16 Haziran 2016

GOLDEN ROSE LONGSTAY LİKİT MAT RUJ - 06 NUMARA

Herkese Merhaba 

Uzun zaman oldu yazı yazmıyorum. Neler yapıyorsunuz ? Nasılsınız bakalım ? Ben çok güzel zamanlar geçirdim üç hafta içerisinde bol bol anılar biriktirdim. Bu anılardan biride ilk defa Instagram 'da katılmış olduğum bir yarışmadan kendi emeğimle küçükte olsa bir hediye kazandım. Golden Rose 'un düzenlediği #goldenroseilebahar adlı yarışmada Golden Rose Likit Mat rujlarından 06 numarayı bana tatile gitmeden önce gönderdiler. O zamandan beri de kullanıyorum artık hakkında bir kaç cümlede olsa güzel bir yorum  yapabilirim. 


Renk olarak gerçekten çok iddialı bir renk diyebilirim. Kesinlikle gece makyajlarının efsanesi olabilecek kırmızı mercan rengi gibi duruyor. Yoğun bir renk yapısı var ve eplikatörü olduğu için sürümü oldukça kolay ve rahat, renk ıskalası da çok güzel. Sürüldükten bir kaç saniye sonra kuruyor ve matlaşıyor. Bu matlık gözünüzü korkutmasın kesinlikle dudakları kurutmuyor. 


İçeriğinde E vitamini ve Avokado yağı olduğu için dudakları kurutmuyor. Kıyafetlere bulaşma yapmıyor öpünce bile yanakta izi kalmıyor diyebilirim. Çok az kalıyor o kadarcıkta olsun diyorum. Bu seriyi gerçekten çok merak ediyordum ve diğer renklerine de ilk fırsatta şans vereceğim. Çok kalıcı ve başarılı olsun diyorsanız önerebilirim. 


Temizlemesine gelirsek eğer kesinlikle temizleme jelleri vs. şeylerle uğraşmayın çift bazlı bir makyaj temizleme suyu çıkarmak için işinizi görecektir. Çünkü başka şeylerle denememe rağmen kolay kolay çıkmadı. 


Bendeki duruşu da bu şekilde. Sizlere yazmayı çok özlemişim. Artık bol bol yazı ile burada olamaya çalışacağım.

Ürünlerin fiyatı ise 16,90 Watsons - Gratis gibi mağazalardan bulabilirsiniz.



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

 
 


20 yorum :

  1. Çok güzelmiş mat ruj diyince akan sular duruyor bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim muhteşem birşey canım ☺️

      Sil
  2. Ben de bu yarışmayı kazanmıştım, 10 numarayı seçtim :) Bu renk de çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tebrik ederim canım ben numara seçmedim onlar kendileri göndermiş ☺️

      Sil
  3. Rengi çokk güzel :)) güle güle kullan çok yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim sana da çok yakışmış tatlım güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Rengin güzelliğine bayıldım ayrıca sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet gerçekten çok hoş bir renk çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. İnstagramda görüp çok beğenmiştim zaten, burdan da yorum yazayım dedim :) renk o kadar güzel ki ve sana da çok yakıştırdım ben bu rengi. Güzel günlerde kullan^^ yarışmadan kazandığını yeni öğreniyorum. Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol kuzum güzel yorumun için ayrıca teşekkür ederim ☺️

      Sil
  7. bu rengi alacağııım ve sürdükçe seni hatırlayacağıım <3

    YanıtlaSil
  8. Koyu renk ruj hayrani olarak çok begendim.

    YanıtlaSil
  9. Rengine bayildim ama sürmeye cesaret edemem 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özel günlerde kullanıyorum çok iddialı bir ruj ☺️

      Sil
  10. Bloguna bayıldım Gökçeeee ^^ nasıl olduda blogunu izleyici bölümünden takibe almamışım. (hemen o sorunu da hallettim ) Rengi mükemmel oldukça iddiali bir ruj. Görsellerde şahane sanada çok yakışmış. Çok merak ettiğim bir seri bende nude ve kahve tonlarını çok merak ediyorum. Daha güzellerine sahip olman dileği ile bol bol sürüştür ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gözden kaçabiliyor kuzum hoşgeldin bloguma ☺️ İnşallah istediğin renkleri sende bulabilirsin ☺️

      Sil