18 Haziran 2016

GARNİER NEM DENGESİ PARLAMA KARŞITI NEMLENDİRİCİ KREM İZLENİMLERİM

Herkese Merhaba 

Bugün nemlendirici avına girdiğim zamanlar da denemek için aldığım ve yine hüsran dediğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürünün ne kadar çok seveni varsa garip bir şekilde o kadar da çok nefret edeni var. 


Ürün karmadan yağlıya dönük ciltler için olsa da asla karma ve yağlı ciltlerin anlaşamadığı bir ürün. Sürdüğünüz anda cildinize bir tabaka uyguluyormuşsunuz hissi yaratıyor. Bende garip bir şekilde karıncalanma oluyor ki bu gerçekten rahatsızlık verici. Emilmiyor hiç bir şekilde bir saat iki saat sonra hafif kir birikintisi şeklinde cildinizde ovalayarak bu ürünü çıkardığıma şahit oldum. Yani tek kelime ile benim cildim bu ürünle hiç bir şekilde anlaşamadı. Anlaşanları gerçekten çok kıskandım :)


Görmüş olduğunuz gibi hafif yeşil renginde kokusu çok güzel fakat görünüşe aldanmamak gerek. 

 Kısaca ürünün vaatlerinden bahsetmek istiyorum. 
  • Yağlanmayı kontrol altına almayı 
  • Matlaştırır ve eşitler 
  • Hızlı emilir, yağ içermez, hassas ciltler için uygundur. 
  • 24 saat nemlendirmeyi vaat ediyor.
İçeriğinde yeşil çay özü içerdiği söyleniyor. 



Kısaca krem hakkında söyleyebileceklerim bunlar. Düşünüp taşınıp tester 'ı varsa deneyip öyle alınması taraftarıyım. 

Fiyatı Migros İndiriminden aldığım için 11 TL idi. 







Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

 
 



12 yorum :

  1. Garnier'in sadece kusursuz makyaj temizleme suyunu beğenerek kullanıyorum. Kremleri bana da pek iyi gelmiyor. Güzel yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'ın dediğin gibi temizleme suyu ve temizleme jellerini çok seviyorum bende ☺️

      Sil
  2. Ben nemlendirmesini pek sevmedim, yüzümde bir kez kullandıktan sonra kalanı çöpe atmaya kıyamadım ve duştan sonra vücuduma uygulayıp iki kullanışta bitirip attım :)))) Bi daha alır mıyım? Hayır...

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım cok memnun kaldım ama daha farklı markalar denemek istediğim icin bitince tekrar almamıştım ciltten cilde farklılık gösteriyor tabi kuzum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bitanem memnun kalan çok var ama ben anlaşamadım :(

      Sil
  4. Farklı bir versiyonunu deneyip ben de sevmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım diğer versiyonları da başarısız

      Sil
  5. Gerçekten bu ürünü seven kadar sevmeyende var ben karma ciltler için olanından kullanıyorum şuan için memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olman güzel tatlım keşke bizde memnun kalabilsek yoksa çöpe gidicek :(

      Sil