27 Haziran 2016

AVON ULTRA COLOR 4 'LÜ GÖZ FARI

Herkese Merhaba..

Uzun yıllardır Avon markasına ait bir çok ürün denedim kimisini çok sevdim kimisini de maalesef hiç sevemedim. Bugün sizlere kısa sevdiğim hatta günlük hayatımda en sık kullandığım bir paletten bahsetmek istiyorum.  


Avon True Color 4 'lü göz farı renkler yine kahve ve tonları ben kahve ve tonlarını çok seviyorum biliyorsunuz. Özellikle 2 numarasını çok kullanıyorum ki bunu yazılarının silinmesinden de anlayabilirsiniz. Pigmentli bir far paleti 2 numarası bence tam da bir kontür rengi bazen kontür için bile kullanıyorum.



1 ve 3 numara simli, 2 ve 4 de mat far. Renk geçişleri ile çok güzel makyajlar ortaya çıkabiliyor. Avon 'dan ürün almak artık çok kolay sitesine girdiğiniz ve kayıt olduğunuz da size en yakın temsilciyi buluyor ve adresinize ücretsiz gönderiyor ayrıca kapıda ödemesi de var.. 



Görmüş olduğunuz gibi gün ışığında ve evde ki renklerin duruşu bu şekilde. Çok soft ve güzel günlük  bir paletim olsun diyorsanız bir şans verin derim. 


Fiyatı ise 33 TL indirimlerde 16-20 TL 'ye bulabiliyorsunuz. Hatta şuanda da indirimde. Bende ki rengi  Mocha - Latte 













Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







8 yorum :

  1. Tam benlik renkler, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok güzelmis cidden hic dikkatimi cekmemişti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben genellikle markanın daha önceki farlarıyla kötü tecrübeler yaşadım ancak bunun rengi harika görünüyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler şahane ben çok severek kullanıyorum

      Sil
  4. bende de mor renklisi var, far bazı uygulamadığımda kalıcı olmadı :/ bu tonlarda çok hoş güle güle kullan canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kalıcılığını da pigmentinide çok beğeniyorum bu paletin ☺️

      Sil