6 Mayıs 2016

VAZELİN İNTENSİVE CARE KAKAO IŞILTISI NEMLENDİRİCİ JEL

Herkese Merhaba ❤️

Bugün yaz aylarında cildinizi yormadan güzelce nemlendirmek, hemde miss gibi kokmak istiyorsanız eğer bu yazımı okumaya davet ediyorum sizi. 


Vazelin markasını hepimiz biliyoruz. Çocukluğumdan da hatırlarım annem hep

Vazelin nerde sema ? Ellerim kurudu Sema ? Aay hep çatlamış ellerim bir vazelin verde sürelim ?

Birde eskilerde bağ bahçe işleri ile çok ilgilenen bir aileniz varsa vazelin çocukluğunuz ürünü olabilir.

Buda vazelinin günümüz versiyonu yani nemlendiricimiz efendim. Bu serisinin sprey formunda olanı da vardı fakat ben hem küçük hemde yanımda kolay taşıyabilmek adına bunu aldım. Yoğun bir yapısı yok aksine içeriğindeki saf kakao yağı olmasından dolayı yumuşak ve ince bir yapısı var. 
Sürdükten saniyeler sonra cildiniz yumuşacık oluyor ve miss gibi kokuyor diyebilirim. Benim gibi yumuşak ve yormayan kokuları seviyosanız bu ürünü de sevebilirsiniz. Yumuşak bir kakao kokusu kalıyor cildinizde. Cildin doğal ışıltısını ortaya çıkarmayı vaat ediyor. Bu ürünü sevdim ama içerik olarak maalesef temiz bir ürün değil. Migros indiriminden 2,45 tl'ye almıştım. 


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






12 yorum :

  1. kokusuna ben de bayılıyorum ama içerik fena haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği biraz daha güzel olabilrdi 😞

      Sil
  2. Ben de el kremini kullanıyorum uzun zamandır, gerçekten çok güzel ve çatlamayı önlüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yumuşacık eller ☺️

      Sil
  3. Kokusu harika canim 😘 keşke daha temiz içerikli olsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım içeriği pek temiz değil

      Sil
  4. Kokusu harika içerik olarak haklısın canım. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu ürünü birkaç blogger da görüp merak ediyordum, yorumunuzdan sonra herhalde alacağım ^^ Teşekkürler... Ben de kavanoz formu var ama bu da bakmalıklardan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarımı güvenilir bulduğunuz için ben teşekkür ederim ☺️ Bu tam çantalık ☺️

      Sil
  6. Bende almak için gittim içeriğe bakınca bıraktım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldıktan sonra içeriğine bakanlardan olduğum için :) ama kullanıyorum çok güzel nem veriyor :)

      Sil