23 Mayıs 2016

REVLON COLORSTAY FONDÖTEN İNCELEME - KARMA VE YAĞLI CİLTLER 180 SAND BEİGE

Herkese Merhaba 

Uzun bir süredir içerik yayınlayamıyorum. Hazır biraz olsun boş vakit bulabilmişken sizlere Revlon 'nun Colorstay fondötenindn bahsetmek istiyorum. 
 
Revlon markası ülkemize geldiğinden beri çok ses getiren bir ürünü de bu fondöteni. Bende karma ve yağlı ciltler için uygun olanı var. Rengi dokusu tam olarak cildimle uyum sağladı. Çalışan bana kırmızlıklarınız olduğu için boynunuzla aynı duracak renk 180 dedi verdi. Gerçektende boynumla birebir aynı oluyor. Rengini çok sevdim. Hafif gri alt tonlu bir fondöten diğer renkleri nasıl inanın bilmiyorum çünkü çok fazla renk seçeneği var. 

Sürümü fırça veya süngerle değil elle ilk olarak uygulayıp üzerinden süngerle geçtiğimde cildim de çok güzel bir bütünlük sağladı. 

Görmüş olduğunuz gibi cildim de varla yok arasında. Katman katman durmuyor süngerle üzerinden geçtiğim için bana hafif bile geldi diyebilirim. Kalıcılığı orta seviyede, kapatıcılığı da gayet güzel. 

Genel olarak özelliklerinden bahsetmem gerekirse  eğer;

* 24 saat kalıcılığı olduğu söyleniyor ama bence 7-8 saat 
* SPF 15 güneş koruması içeriyor bence yeterli seviyede 
* Mat bitişli bir fondöten diyebilirim
* 50 TL fiyatı var, Watsons 'larda satılıyor. 

Bana göre fondötenin sanırım tek eksisi pompalı olmaması görmüş olduğunuz gibi ürün ziyanı dikkat etmezseniz çok fazla oluyor. Ayrıca ürünü çıkarmak için biraz çalkalamak ve ürünün uca gelmesini sağlamanız gerekiyor.

Kısaca benim gözlemlerim bu şekilde idi.
 


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





18 yorum :

  1. Fondötenin sürdükten sonra cilt üzerinde kendini belli etmemesi benim için çok önemli. Özelliklerine baktığımda aradığım çoğu özelliğin mevcut oldugunu gördüm, elimdeki bitince bir de bunu deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildimle çok güzel bütünleşiyor umarım sizde de öyle olur ☺️

      Sil
  2. bu ürünü hep çok merak ettim tam da cildime göre olduğunu düşünüyorum anlatılanlardan ancak markadan bir şey almamaya çalışıyorum deney yüzünden. belki alan bir tnıdığım olursa biraz ondan denerim, keşke bence de pompalı olsaymış niye yapmazlar anlamıyorum, yani belli onun dökülüp saçılacağı değil mi :D güzel günlerde kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sıkıntılı ambalajı çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  3. en kaliteli fondöten bile ben de akne yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de yapıyor ama özel günlerde kullanmaya çalışıyorum ☺️

      Sil
  4. ben bu fondöteni çok severim ..

    YanıtlaSil
  5. bu fondöteni çok övüyor herkes ben de merak ettim şimdi

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Aynı fondöteni seviyor olmamız güzel tatlımm ☺️☺️

      Sil
  7. Benimde merak ettiklerimden, henüz deneme sansim olmadi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa zamanda denerdiniz umarım ☺️

      Sil
  8. benimde meraklandığım bir fondöten oldu, çok fazla kullanmasamda elimdeki bitince denenebilir:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu gfcde takibe aldım bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Bende seni takipteyim canım :)

      Sil
  9. Bu aralar benim de çok ilgimi çekiyor. Kuru ciltler için olanına bir bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek eksisi ambalajı bir türlü sevemedim 😞

      Sil