10 Mayıs 2016

PURE BEAUTY BB KREM İNCELEME

Herkese Merhaba..

Bugünün inceleyeceğimiz ürünü Watsons 'lar da satılan PURE BEAUTY markasının BB KREMİ


Ürünün ambalajı 30 ML tüp şişede ve pembiş bir rengi var. Ürünün tek eksisi de bence yarısının bana göre hava dolu olması. Ciddi anlamda ürün iki üç kullanımda zorla çıkıyor ambalajından. 
İçeriğinde SPF 42 PA var yani yeterli güneş korumasını sağlıyor ayrı bir güneş kremine ihtiyacınız yok.  Paraben, alkol içermiyor. Ürün içeriği gayet temiz bir ürün. 
Bulgar gülü içeriği ve kokusunun gül kokusu olduğunu söyleyebilirim. Cildinize sürdüğünüzde miss gibi gül kokusu ama rahatsız eden bir koku asla değil. 
Fondöten kullanmadan günlük kullanım için cildinizi güzelce kapatmayı vaat ediyor. Maalesef ürünün tek rengi var bu yüzden benim cildime olur mu gibi sorular oluşuyor kafanızda bence tester 'ını deneyerek almanızı öneririm. 
 Antioksidan ve aydınlatıcı özelliği ile cildi nemlendirmeyi, gözenek görünümünü düzenli kullanımda ortadan kaldırmayı vaat ediyor. Cildin pürüzsüz bir görünüm kazanmasını sağlıyor. 


Gayet net bir şekilde ciltte nasıl durduğunu görmenizi istedim bence bana göre ürün tüm cilt tiplerinde güzelce uyum sağlıyor ama bunu hemen değil makyajı yaptıktan 15-20 dakika içerinde yapıyor. Çünkü ben bu ürünü uyguladığım da 15-20 dakika sonra cildime bütünleşiyor ve o beyaz görüntü gidiyor. 
Kore markası olduğu için bu ürün ne sarı alt tonlu, nede pembe alt tonlu tam anlamıyla gri alt tonlu diyebilirim. Bu yüzden de cildiniz de beyaz beyaz durduğunu sanıyorsunuz. Benim kırmızı kırmızı gözeneklerimi kapatarak tam anlamı ile boynumla aynı görüntüyü 10-15 dakika içinde cildime bütünleşerek sağlıyor. Sünger, fırça maalesef bu üründe başarılı bulmadım tamamen elinizle uyguladığınız da çok doğal bir sonuç veriyor. Cildim Karmadan yağlıya bu arada ve çok hassas bir cildim var asla sivilce çıkarmadı. 
Hep ön yargılı olduğum bir üründü ama düzenli kullanımda gerçekten başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle içeriğin sim yada bir ışıltı yok bir zaman sonra cildiniz de matlık hissediyorsunuz ki bu rahatsız edecek derece bir matlık değil canlı bir matlık. Bu ürünü bir çok blogger ve kullanıcı yorumlarını okuduğum için söylüyorum gayet başarılı ve güzel bir ürün. 

Ama bence ürünü cildine tam anlamı ile bütünleştiremeyen arkadaşlarımız ürünü kötülemekten vazgeçemiyor. Her ürün her cilde iyi gelecek başarılı olacak diye bir gerçekte yok, her zaman söylediğim bir cümle var cildinizi tanıyın ve neyin iyi geleceğini biz bilemeyiz biz sadece ürünlerin nasıl durduğunu bizde nasıl tepkiler verdiğini sizlere aktarabiliriz bu yüzden bir ürünü bir kişiden okuyarak almayınız. Ben bu ürünü almaya karar verdiğimde en az 20-25 kişinin yazısını okuyarak videolarını izleyerek aldım. Kısaca bütün soru işaretlerini inşallah bir nebze de olsa cevaplandırmışımdır. 

Fiyatı ise 29,90 TL 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





10 yorum :

  1. Merak ettiğim bir ürün. Alıp denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. CC kremini aldım cok memnun kaldım buda iyidir kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cc kreminin içeriği ışıltılı olduğu söyleniyor sence çok fazla ışıltısı varmı kuzum ? ☺️

      Sil
  3. Bakıcı değil kalıcı olmaya geldim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir ürün ben hep cc kremini kullanıyordum markanın ama bunu daha çok sevdim siz de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sende güzel günlerde kullan canım :)

      Sil
  5. Kesinlikle her ürünün etkisi kişinin cilt yapısına göre değişiyor. Faydalı paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınızı gördükçe mutlu oluyorum 😘☺️

      Sil