13 Mayıs 2016

MAYBELLİNE LASH SENSATİONAL MASKARA İNCELEME

Herkese Merhaba 

Maybelline 'n çok yakın bir zaman da ülkemize yeni getirdiği bir maskaradan bahsetmek istiyorum. İlk olarak Gratis 'in duyurduğu bu ürün sadece orda satılacak sanıldı fakat şuan bir çok kozmatik mağazalarında satışta hemde çok uygun fiyata 20 tl fiyatı var. 


Gelelim maskara 'ya tabi hali hazırda indirim de olunca herkes kapış kapış aldı denemek için. Yorumları okuduğum da bir çok kişi maskarayı temizleyemediğini, kiprikleri yapıştırdığını söyledi. Peki bende ne gibi etkileri oldu ? 


Maskara 'nın ucunu ben Rimmel London Super Curler maskarasının ucuna benzettim onun ki gibi çıkıntılı bir ucu var ama kıl yapıları tamamen farklı. Maybelline kıl yapısını hem seyrek tutmuş, hemde uzunlu kısalı plastik bir fırçası var ben plastik fırçaları severim aslında. Mascara aşırı yoğun  saten fotoğrafta da görüyorsunuz bu yüzden ben sürmeden önce maskaranın fazlasını ucuna geri koyuyorum. Sonra sürdüğünüz an yapıştırarak bir dolgunluk veriyor ki bu da hiç hoş bir görüntü değil. Ben ilk katı dokundurup çekerek az miktar uygulamaya çalışarak sürüyorum. Biraz bekledikten sonra ikinci katını sürüyorum ki bu benim her maskara da yaptığım birşey. Sonrasında ise kirpik tarağı veya bitmiş bir rimmelle hangi maskara olursa olsun tarıyorum hem doğal durmasını hemde yapışmamasını sağlıyorum. 


Maskaranın bende uygulanmış hali de bu şekilde. Ben maskarayı çıkartırken ilk gün göz makyaj temizleyicisi ile temizlemek istedim maalesef kalıntılar kaldı. Daha sonra benim hiçbir şekilde vazgeçemediğim yöntemle yani Uni Baby Şampuan ile ilk olarak gözlerimi ıslattım elime biraz şampuan alarak yavaş hareketlerle tek seferde çıkardım. Bu yönteme şu zamana kadar denediğim hiçbir maskara karşı gelemedi. Bu sayede kirpiklerin dökülmesinede engel oluyorsunuz. Daha sonrasında ise normal günlük temizleyiciler ile cildimi temizledim. Sonrasında kipriklerinize mutlaka vazelin uygulayın aşırı faydası oluyor hemde kirpikleriniz birazcık nefes almış oluyor. 
Benim gözlemlerim bu şekilde idi.




 Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 


Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





26 yorum :

  1. İndirimde aldım Ama henüz kullanmadım günlük kullanım için ideal duruyor

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gozukuyor gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  3. Yazın için teşekkürler güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  4. kirpiklerinde çok güzel duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  5. çok güzel durmuş :-)) ben de aldım ve diğerine göre çok beğendim bu kadar güzel durmuyor ama yine de iyi güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) bence sizde de bu kadar güzel durur :)

      Sil
  6. ne kadar güzel durmuş çok iyi bir maskaraya benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım maskaralarda en beğendiğim oldu diyebilirim :)

      Sil
  7. ben de henüz sevip sevmediğime karar veremedim. kötü değil ama yetersiz kaldı benim için. bakalım ilerleyen zamanda ne olacak =) güzel yazı için teşekkürler, size çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  8. Bu maskarayı herkes çok övüyor, meraktan çatlıyordum. Yazın çok yararlı oldu ^-^ Fotoğrafada bayıldım ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende meraktan aldım yoğun bir yapısı olmasına rağmen çok beğendim ☺️

      Sil
  9. Bende aldım indirim zamanı vazgecilmezim oldu. Kirpiklerimi çok güzel ayırıyor ve uzatıyor bence alınması gereken bir maskara. Sanada cok yakısmıs tatlım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım intagramda bir takipçim yapıştırdığını ve uzatmadığını iddaa etsede fotoğrafım için bende çok seviyorum seninde beğenmene sevindim ☺️

      Sil
  10. kirpiklerinde çok güzel durmuş canım ama ne yazık ki Elazığ a hala gelmedi :( ben deneyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canım inşallah kısa zamanda orayada gelir 😞

      Sil
  11. Bendede var ama hiç açmamıştım diğer maskaramın bitmesini bekliyordum ama galiba dayanamayıp açıcam ☺

    YanıtlaSil
  12. ^çok güzel bi maskaraya benziyorr ^^

    YanıtlaSil
  13. Çok başarılı bir maskara ama ben de çıkarmak için uğraşanlardanım. En son pamukta kirpiklerimi görünce bıraktım ürünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek şampuanları çok güzel çıkartıyor :)

      Sil