12 Mayıs 2016

LOREAL PARİS MİSS MANGA ( MEGA VOLUME ) MASKARA YORUMLARIM

Herkese Merhaba 

Bugün Loreal'in her zaman ki gibi reklamlarında ok gibi görünen kipriklerin sırrı acaba maskarada mı yoksa mankenin kipriklerinde mi ondan bahsetmek istiyorum. Bir çok marka reklamlarında öyle bir oynama yapıyor ki sanıyoruz maskaralar devasa. 


İlk olarak söylemem gerekirse maskaranın rengi çok tatlış. Plastik bir fırçadan oluşuyor. Kılları kısadan uzana doğru fotoğrafta gördüğünüz gibi. Ayrıca maskaranın uc kısmındaki o çıkıntı maskaraya esneklik kazandırıyor. 


Bana kalırsa o çıkıntı olmasaymış bu maskara daha başarılı olabilirmiş çünkü ucu kılları tek tek ayırmada ve dolgunlukta başarılı. Ama bu çınkıntı yüzünden maalesef sürerken kipriklerinize bastıramıyorsunuz bile bence rahat bir uygulaması yok. İlk zamanları ise ıslak bir yapısı olduğu için yapış yapış yaptı kipriklerimi. 


Buda maskaranın uygulanmış hali öyle aham şahım abarttıkları kadar olduğunu düşünmüyorum. Fiyatı 30 TL indirimsiz indirimlerde alınabilir ve bana kalırsa sadece günlük kullanım için ideal olduğunu düşünüyorum.





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 


Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





 



16 yorum :

  1. Ben de merak ediyordum bu maskarayı almayayım o zaman, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. Loreal maskaralar içinde en sevdiğim Volume Million Lashes olmuştu.Şimdi Infallible serisine ait bir maskarayı deniyorum ancak verdiği görüntü sizin görselinizdekine benziyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal 'in maskaraları ile anlaşamadım bir türlü :)

      Sil
  3. Fırçasını hiç begenmedim ama güzel durmuş Gökçecim. Keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Loreal markasını çok severim fakat maskara konusunda hiç beğenmiyorum 😔 yapmıyorlar gibi düzgün iyi bir maskara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın başarılı değil bu konu da.

      Sil
  5. ben testerına bakmıştım sanki fırçası çok büyük gibi gelmişti ama size yakışmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. çok ıslak ve yapışık duruyor yok bana göre değilmiş zaten...

    YanıtlaSil
  7. Sanki biraz yapıştırıyor gibi geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan dolayı yapıştırıyor canım

      Sil
  8. I-ıh beğenmedim :/ Maybellinele devam ediyorum ben :)

    YanıtlaSil