6 Mayıs 2016

GARNİER GÖZ ROLL - ON BB KREM ( ORTA TON )

Bugün Nasılsınız ? ☺️


Beni soracak olursanız çok iyiyim umarım sizde çok iyisinizdir. Bugün ki bahsedeceğim ürün eminim ki bir çoğunuz kullanıyorsunuzdur. Ama kıyıda köşede bence metini duymayan kullanmayan kalmıştır diye kısaca bahsetmek istiyorum. 


Garnier göz altı roll-on evet benim ki orta ton hatta benim cildimden oldukça koyu ama neden sema diye soracak olursanız eğer bu ürün bence turuncu alt tonlu bir ürün ki bende gerçekten ciddi anlamda turuncu kalıyor. Kapatıcınızın altına uyguladığınız bu ürün bilyesi sayesinde gözümün altında ciddi anlamda değişimlere neden oldu. Uygularken 5 dakika kadar buzlukta bekletiyorum bilyesi daha da soğuyor uyguladıktan sonra yorgunluk izleri ciddi anlamda azalıyor. 


Turuncu alt tonlu oluşu sayesinde göz altımdaki eşitsizlik sağlanmış oluyor kapatıcılarla çok güzel uyum sağlıyor. Bu ürünü ilk defa kullanıyorum fakat çok sevdim diyebilirim. Tekrar alacağım bir ürün çünkü gramajı çok küçük bir ürün hemen biter mi bir fikrim yok ama az bir ürün bile benim göz altlarıma yetiyor buda ürünün uzun ömürlü olacağına işaret. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. kullanıyordum hatta seviyordum sonra sanırım kayboldu yeniden mi alsam diye düşünmüyor değilim yani :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migrosta çok uygun bence alabilirsin ☺️

      Sil
  2. bende kullanıyorum çok bereketli bir ürün :) güzel güünlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum ☺️ Gözüme küçük geldi ama berekli çıktı ☺️

      Sil
  3. Corrector olarak kullanıyor herkes bende almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım çok güzel ciltle bütünleşiyor :)

      Sil
  4. Nereden ve ne kadara aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Migros indiriminden almıştım canım

      Sil