8 Mayıs 2016

FİRST TİME NUDE RUJ İNCELEMESİ ( WATSONS )

Herkese Merhaba ❤️
Bugün içimde değişik duygular var nedenini bilmediğim. Hayırlara yoruyorum fazla da üstüne durmak istemiyorum açıkcası. Bugün sizlere watsons 'larda yeni satışa çıkarılan bir rujdan bahsetmek istiyorum. Alınmalı mı ? Nasıl yapısı var ? Özellikle kalıcı mı ? Hadi gelelim bu 
sorulara cevap verelim.


İlk olarak markanın başka ürünleri varmı inanın bilmiyorum ki denkte gelmedim. Sadece Watsons ' da rujları satılıyor diye biliyorum. 6 renk seçeneği ile nude seriden oluşuyor. Renkleri oldukça güzel gel beni al diyor ilk baktığımda birçok seçeneği vardı fakat denememiştim. Daha sonra tekrar denk gelince bir rujuna sanş vermek istedim eğer güzelse başka renklerinide alabilirim diye aldım. Şöyle söylemem gerekirse rengi bildiğimiz vişne rengi ve vişne kokuyor aşırı güzel kokusu var. 


İnternet üzerinden biraz ürün hakkında araştırma yapmak istedim içerik olarak maalesef elle tutulur bir bilgi yok. Fiyatı 7-8 tl arasında uygun fiyatlı bir ürün. Rengini beğenerek aldım demiştim ki kalıcılığını görünce de şaşırmadım değil normal de ben ruju kalemle bile uygulasam 1 saatten fazla kalmazdı ama bunu kalemle uyguladım ve birşeyler yiyip içmediğim halde 5-6 saat dudaklarımda kaldı. Dudaklarımı çok fazla kurutmadı rahatsız etmedi. Başka renklerine de şans vermek istiyorum açıkcası ☺️


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






14 yorum :

  1. Bende bu markanın rujundan memnun kalmıştım.Renk çok hoş.Güle güle kullanın.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. pastelin mi bu ambalajı aynı ona benziyor da çünkü ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım first time markasına aitmiş

      Sil
  3. Rengin numarasi ne acaba. Yazida ben mi goremedim yoksa 😔 Cok begendim acikcasi

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir renkmiş :) güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum ☺️

      Sil
  5. Ya en sevdiğim renkler ^^ Bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım sana da çok yakışır :)

      Sil
  6. Fiyat, kalıcılık, renk çok iyiymiş. Vişnelisini merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişne kokuyor aşık olduğum bir ruj :)

      Sil
  7. Hiç duymadığım bir marka ama rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil