15 Mayıs 2016

BİTENLER #5

Herkese Merhaba 

Yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu bitenler yazılarını ben çok seviyorum. Ciddi anlamda bir ürün bittiğinde dürüstçe beğenip beğenmediğimizi söyleyebiliyoruz. O zaman lafı uzatmadan son zamanlar da neler bitirmişim görelim.


    Son zamanlar da en fazla bitirdiğim ürünler saç bakım ürünleri oldu. Hepsi uzun süredir kullandığım ürünler tek başıma kullandığım için bana ömürlük gibi geliyor hepsi inanın ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum.

GLISS SIVI SAÇ KREMİ: Bunu ve bunun diğer serilerini severek kullandığımı artık hepiniz biliyorsunuz. Bittikçe aldığım hatta yedeklediğim bir ürün kendisi. Ama açık konuşmak gerekirse ben bunun kokusunu çok ağır buldum o yüzden diğer serisinden aldım tekrar. Bunu da zar zor bitirdim. 


ELSEVE ŞAMPUANLAR: İkisini de severek bitirdim diyebilirim. Sürekli olarak hangi şampuanı kullandığım soruluyor. Benim saçlarım bir tek elseve 'in şampuanları ile anlaşıyor diyebilirim. 

WATSONS SAÇ MASKESİ: Bu maskeyi bir çok kişide gördüğümden denemek amaçlı aldım. Üzerinde çok fazla yazılıp çizildiği için kısaca bahsetmek istiyorum. Evet güzel bir maske yumuşaklık veriyor fakat bu yumuşaklık bana göre anlık birde saçtan arındırması gerçekten çok zor iki saat duşun altında beklediğimi bilirim azcık bir ürün bile çok uğraştırıyor saçtan arındırmayı. Tekrar almayı şimdilik düşünmüyorum.

ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ MASKESİ: Maske arayışında alıp denediğim bir ürün oldu güzel bir kokusu var ama maalesef yeterli gelmedi buda anlık nem veren bir maske oldu. Başka markaları deneyeceğim.

İncelemiş olduğum yazısı ise burada.

ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ: Saçlarımın en çok sevdiği ürün bu sanırım duştan çıktıktan sonra bunu saçlarıma nemli iken uyguluyorum ve ciddi anlamda saçlarımı yumuşacık yapıyor düzleştirdiğim zaman uyguladığımda ise çok güzel parlaklık veriyor kesinlikle ağır bir yağ yapısı yok gözünüz korkmasın.

İncelemiş olduğum yazısı ise burada.


GARNİER SAF VE TEMİZ TEMİZLEME JELİ: Bu temizleme jelini gerçekten çok sevdim. Sivilceleri anında söndürdüğünü söyle bilirim. Ama cildi kurutuyor maalesef ama tekrar alacağım çok seviyorum.

İncelediğim yazısı ise burada.

GARNİER SAF VE TEMİZ 3 'Ü 1' ARADA: Yine sevdiğim güzel bir ürün yıllardır kullanıyorum ve vazgeçemediğim bir ürün.

İncelediğim yazısı ise burada.

NIVEA BB CLEAN: Nıvea 'nın tek sevdiğim ürünü diyebilirim. Diğer ürünlerini bunun kadar sevememiştim.

CLEAN & CLEAR DERİNLEMESİNE TEMİZLEYİCİ LOSYON:  Tek kelime ile '' iğrenç '' ciddi anlamda cildim de çok fazla iritasyona sebep oldu. Sivilce çıkardı ve çok fazla cildimi yaktı kullanamadım bittiğine bakmayın makyaj fırçalarımı arındırmak için kullandım :)

WATSONS DUŞ JELİ: Bir tane daha bitirmiştim ve orada kokusunun kalmadığını söylemiştim aynı şeyi bunun içinde söylüyorum hiçbir şekilde kalıcı bir kokusu ve hissi yok.


Bundan önce sürekli Watsons temizleme pamuklarını kullanırdım ama artık Benri 'den başkasına elim gitmiyor. Çok güzeller gerçekten. Watsons maskesini ise sürekli kullandığımı biliyorsunuz. Watsons aseton son kutu idi ama başka almak istiyorum çünkü çok ağır bir kokusu var. Bu yağlar ise benim sürekli saçım için kullandığım yağlardan bazıları. Rimmel London Stay Matte transparan pudra ise severek kullandığım tek pudra ve aksilik ki elimden düştü kırıldı ve preslemeye çalışsam da eski halini almadı. 


Makyaj ürünü olarak ise diğer biten ürünlerim Maybelline BB krem ile Rimmel London jel eyeliner oldu. Maybelline BB krem'i severek kullanıyorum ama bu sefer Pure Beauty BB krem'e şans verdim. Rimmel London jel eyeliner 'ı ilk zamanları çok severek kullandım fakat bitmeye yaklaşırken yapısında ciddi anlamda değişimler oldu ve sürdükten sonra çıkarması imkansız bir hal aldı ve kullanmayı bıraktım. Ciddi anlamda göz çevremde hasar yaratmaya başlamıştı çünkü. 

Benim kısa zamanda bitenlerim bu şekilde idi. Sizler bu ürünlerden memnun musunuz ? Kullanıyor musunuz ?


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





20 yorum :

  1. Elseve ürünlerini bende çok seviyorum şampuanı saçıma çok iyi geliyor :)) Arı sütü olanı denemedim birdaha ki sefere onada bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu mükemmel kalıyor saçta kesinlikle tavsiye ederim diğer ürünlerini seviyorsan onuda seversin tatlım ☺️

      Sil
    2. elseve şampuanlarının kokusu muhteşem sevmez miyim :)) bakıcam mutlaka ;)

      Sil
  2. Elseve sevmistim ben, ellerine saglik, özellikle bb krem ve eyeliner bitirmek zor is bravo valla :) keske ben de makyaj malzemesi bitirebilsem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben makyaj malzemesi bitiriyorum ya hatta ne çabuk bitti falan oluyor kuzum ☺️☺️

      Sil
  3. elseve in arı sütlü şampuanı saç kremi çok sevdiklerimdendir. onarması ve yumuşatması harika, elseve ürünleri içinde sadece onunla anlaşabiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende elseve arı sütünü çok seviyorum ☺️

      Sil
  4. Ne kadar çok elseve ürünü bitirmişsin. Demek ki gerçekten seviyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır severek kullandığım markalardan biri tatlım ☺️

      Sil
  5. Elseve kalp ben ^^ Çok güzel bir yazı olmuş, bitenler okumayı sevenler haliyle buradaydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Siz hep burda olun ☺️

      Sil
  6. gerçekten de iyi temizlik olmuş darısı yenilerin başına :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir temizlik oldu ☺️

      Sil
  7. Elsevei daha önce denemedim ve şampuan arıyordum uzun zamandır koşarak gidip bakıcam bugün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevebilirsin diye düşünüyorum tatlım ☺️

      Sil
  8. Loreal saç yağını merak ediyorum.Birkaç yerde methini duydum.Şans vermeliyim belki de.

    YanıtlaSil
  9. Arı sütü şampuanın kokusuna bayılıyorum. Benim de şampuanım elseve. Bir de ambalajı değişmeden önce Dove kullanırdım o da iyi gelirdi.

    YanıtlaSil
  10. elseve ve morfose ikisinide cok begenerek kullanıyorum bende.

    YanıtlaSil