5 Mayıs 2016

ANNELER GÜNÜ ( İNDİRİM NELER ALDIM WATSONS - MİGROS )

Herkese Merhaba ❤️ 

Bu hafta içerisinde indirimlerden almış olduğum ürünleri hazır indirimler devam ederken sizlere de fikir olması için paylaşmak istiyorum. Genellikle ihtiyaç alışverişi oldu çünkü uzun süredir kendime bir şeyler almıyordum.
Garnier'ı almazdım ama ilk bunu aldım başka bir migros'ta ikiliyi görünce kaçırmak istemedim bunu da denemiş olurum artık ☺️ bunun fiyatı ise 16,90 mış ben yarı fiyatına aldım 8,45 
Loreal 'in skin perfection nemlendiricilerini çok severek kullanıyorum. Normal de bunların tanesi Watsons da 34 tl'ye satılırken ben Migros indiriminden ikisini 15 tl'ye aldım. Gündüz kremini alana gece kremi hediye idi. %50 indirim olunca yarı fiyatına geldi.
Önümüzdeki ay seyahate çıkıcam bu yüzden yanımda kocaman kocaman şişeler taşımak istemiyorum bu yüzden Garnier küçük şişelerden aldım 6,90 mış ben 3,45 aldım.
Severek kullandığım Garnier Saf ve Temizi yedekledim 9,90 mış 4,45 e aldım.
Vazelin nemlendiriciyi ise sırf kokusu için almıştım gerçekten harika bir ürünmüş. 4,90 mış 2,45e geldi.
Pure Beauty BB kremi hep merak ediyordum bu yüzden aldım ve fiyatı 29,90 dan 18 tl'ye geldi. 
Severek kullandığım burun bandından aldım 4,95 fiyatı.
Garnier Göz altı rolunu denemek için aldım 10,95 miş 5,48 e geldi.

Ve alışverişimin bebekleri ise bunlar oldu. 
Revlon Color Stay Karma ve Yağlı ciltler için olanı 25 tl 
Rimmel London Stay Matte 11 tl 
Maybelline Last Sans. Maskara 11 tl 
Rimmel match 8 tl 
Flormar indirimsiz 17 tl 
Watsons maske indirimsiz 4,45 tl 


Aldıklarım bu şekilde oldu inşallah kafasınız da ki soru işaretlerine birazcıkta olsa sonuç bulmuşumdur. Sevgiyle kalın. 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





28 yorum :

  1. Loreal seti baya ucuza almışsın canim iyi günlerde kullan umarım Rimmel London kapatici kalmıştır ben de alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şansıma bir tane kalmıştı ☺️ Kapatıcı çekmecelerde dolu yoksa çekmecelerden isteyin ☺️

      Sil
  2. Güle güle kullan canım.loreali bende çok severek kullanmıştım geçen sene :) çok karlı bir alışveriş olmuş güzel günlerde kullan❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kuzum ☺️ Baya karşı oldu benim için ☺️

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzelliğim ☺️

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  5. güzel günlerde kullan premses <3 maskara yorumlarını bekliyor olacağımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlıışımm <3 en kısa zamanda maskara hakkında bir yazım gelicek öpüyorum seni ☺️

      Sil
  6. Yine en güzel indirimi migros yapmış vallahi çok uygun fiyata almışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşırı uygundu fiyatları ☺️

      Sil
  7. Güle güle kullan hepsini.Garnier Saf&Temiz i geçen ay firma yollamıştı.Kullanınca niye daha önce denemedim diye hayıflandım.Revlon CS Fondöten'de uzun süredir favorim.Bu indirimde üçüncüsünü aldım ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier 'ı bende çok severek kullanıyorum ☺️ Revlonda muhteşemmiş gerçekten ☺️

      Sil
  8. Güle güle kullan aldıklarını. Ne mutlusundur şimdi. Benim de alışveriş yapasım geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mutluluktan ziyade gitti paracıklar diye yakınıyorum kuzum ☺️ Teşekkür ederim ☺️

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Sırf israf allah affetsin tutamıyoruz kendimizi ☺️

      Sil
  10. güzel günlerde kullan hepiciği de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Migros Nıvea ürünlerinde indirim yapmış benimde gitmem lazım :)) Şuan sadece Gratis'ten alışveriş yapabildim içim gidiyor ben alana kadar bitecek her şey :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben migros 'tan 2 gün gittiğimde bile istediğim hiç bir şeyi bulamadım inşallah bulursun canım :)

      Sil
  12. Güzel günlerde kullanın :) Maskarayı ben de satın aldım ve Revlon fondöteni çok merak ediyorum, onu da denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskarayı sevdim eksileri olsa da :) ama fondöten harikaymış :)

      Sil
  13. Çok güzel ürünler almışsınız güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel seyler almissin. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil