23 Nisan 2016

Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı İnceleme

Herkese Merhaba..

Uzun zamandır bir burun bandı arayışındayken sonunda bulduğum ve severek kullandığım, özellikle ınstagram 'da çok fazla yorumunu okuduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. 


Rituel de beaute markasının burun bandı içeriğinde 6 adet burun bandı çıkıyor. Bence ürün gözünüze az gelmesin bence sizi çok fazla sorununuz yoksa rahat bir ay götüren bir ürün. Bim 'de satılan bir üründü fakat geçenler de A101 marketlerinde de gördüm ve ordaki fiyatı 3,95 di sanırım. Bim 'de 4,50 daha uygun :) İçeriğin de aloe vera etkisi var cilde tazelik vererek rahatlatmayı vaat ediyor. Güney kore de üretilen bir ürün. 



Arkasında ürünün nasıl kullanılacağı çok açık bir şekilde anlatılmış. 15 dakika ıslak burnunuza yapıştırıyorsunuz. Ben nasıl kullanıyorum hemen anlatıyım ben duştan çıktıktan sonra cildim hazır gözeneklerim temizlenmiş kocaman kocaman olmuşken hafif nemli iken bunu yapıştırıp biraz yapışması için bekliyorum daha sonra 15 dakika bekliyorum ve yavaş yavaş nazik bir şekil de çıkarıyorum. Etkisine resmen bayıldığım bir ürün. Bende siyah nokta yok fakat kir çok fazla çıkıyor. Annem de siyah nokta için acaba işe yarıyor mu diye denedik. Tek kelime ile etkisi mükemmel annem bile çok şaşırdı etkisine. 


Kısaca çok fazla arayışta bulunmayın bence buna bir şans verin. Bir şey kaybedeceğinizi sanmıyorum kızlar. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





14 yorum :

  1. Bende çok denemek istiyorum bulabilirsem en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bim de ve A101 de kesinlikle bulursun canım ☺️

      Sil
  2. en sevdiğim burun bandı markası. güzel yazı için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ediyorum ☺️

      Sil
  3. Suan niveanınkini kullanıyorum bunun fiyatı cok daha uygunmus hemen gidip alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım fiyatı çok uygun almalısın seviceğimi düşünüyorum ☺️

      Sil
  4. Bende de siyah noktadan ziyadr gözeneklerde birikenler oluyor. Memnun kalmana sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediklerim arasında en beğendiğim oldu ☺️

      Sil
  5. Fiyatına göre bence iyi bende görmüştüm ama almadım :) birdahaki sefere denk gelirsem bakarım :)

    YanıtlaSil
  6. buldukça ara sıra alırım bunu işe yarıyor..

    YanıtlaSil
  7. Benim de merak ettiğim bir ürün. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil