14 Nisan 2016

RİMMEL LONDON NUDE COLLECTİON BY KATE MOSS - 45


Herkese Merhaba ! 

Bir kaç gündür blog da aktif olmadığım için artık arayı da uzatmadan sizlere aşırı severek kullandığım ve bitmeye yaklaşan bir rujdan bahsetmek istiyorum. Belki bir çok blogger tarafından üzerinde yazıldı çizildi ama bir de benden okumaya ne derseniz ?


Rimmel london kate moss serisini hepimiz biliyoruz. Eminim ki bir çok kişide de bu rengi vardır. Yoksa da olmalı bence tam bir gül kurusu aşırı doğal duran bir renk. Bunu sürdüğüm zaman herkes numarasını mutlaka soruyor. 


Serinin bir lip balmı ve 5 rengi bulunuyor. 40-42-43-45-48 ve 01 
48 numarası da çok hoş bir bordo tonu diyebilirim onu da almayı düşünüyorum ama bende şu gibi bir huy var bir ürün bitmeye yaklaşmadan alamıyorum yeni bir şey çünkü ürünler zaman aşımına uğradıkça bozuluyor ve verdiğiniz paracıklar çöp oluyor. Herkes ister bir sürü makyaj malzemesi olsun ama maalesef bunların da bir ömrü var bunlara çok dikkat edin kızlar. 


Rengin duruşu bu şekilde görmüş olduğunuz gibi nemli yumuşacık bir dudak vaat ediyor. Seriyi gerçekten çok başarılı buluyorum. İçeriğin de SPF 15 bulunuyor hem dudaklarınızı koruyor hemde doğal bir görüntü veriyor. Benim en sevdiğim rujlarımdan biri diyebilirim. 


Bu ürüne Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. 18 TL gibi bir fiyatı var fakat indirimler de 8 TL 'ye kadar düşüyor. Bence mutlaka bu seriden bir ruj edinin.



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





16 yorum :

  1. Çok güzel bir rujmuş gerçekten de ben de böyle nude rujlar arayışındayım, listeme hemen ekleyeyim o zaman ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim canım mutlaka bakmalısın :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın çok yakışmış 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah bitiyor bile çok üzülüyorum çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  3. Bende de 43 ve 48 numaraları var, çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 48 bende çok merak ediyorum ☺️

      Sil
  4. çok pembe alt tonlu olduğu için 48 numara haricinde almadım bu seriden ruj..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pembe alt tonlu falat bende o kadar pembe durmuyor ☺️

      Sil
  5. Cok yakışmış rengi muhteşem :)

    YanıtlaSil
  6. 48i aldim bende ikiside muhtesem gule Güle kullan;)

    YanıtlaSil