26 Nisan 2016

PANTOLONLARA YAZ GELDİ - PÜSKÜLLÜ PANTOLONLAR

Herkese Merhaba

Bugün çok farklı bir yazı ile karşınızdayım. Kendi yaptığım şeyleri daha çok seviyorum sanırım bu tarz işlerle uğraşmayı sevdiğim için. Bugün sizlerle pantolonların paçalarını kesiyoruz biçiyoruz. Bu senenin modası haline gelen püsküllü paçaların yapımı aslında çok ama çok basit.


İlk olarak pantolon seçimini yapıyoruz. Mümkün oldukça beyaz iplerden oluşan bir pantolon seçin. Hem daha hoş duracaktır hemde yapımı daha kolay olacaktır.


Daha sonra makas ile istediğimiz boyda kesiyoruz.


Sonra ise makas ile resimde görmüş olduğunuz şekilde tutup biraz pantolonu yıpratıyoruz.

Son olarak ise cımbız yardımı ile tüm beyazları püskülleri istediğimiz boya gelene kadar aralardan çıkartıyoruz.


Bu işlemi yaparken pantolonun tersini çevirir iseniz beyazları daha rahat görebilirsiniz. 


Vee sonuç benim istediğim boy da püsküller bu şekilde oldu. Daha fazla yapmak istemedim çünkü püsküller makine da yıkandıkça daha da doğal bir hal alacak bu yüzden bu  halde bıraktım. 
Sizler ne düşünüyorsunuz. Aynı şekilde bir pantolonu almak yerine eskilerinizi bu şekilde yenileyebilirsiniz.


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





20 yorum :

  1. ben de bütün pantolonlarımı kestim neredeyse biraz da püskül çıkarttım tamamdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak yerine kesmek daha mantıklı ☺️

      Sil
  2. ne güzel olmuş ben de eskiyen kotlarımı bu şekilde deneyeceğim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fikir, hemen denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için ☺️

      Sil
  4. Bence çok başarılı olmuş, üstelik de çok kolaymış, bilgilendirme için teşekkürler ^^ Kız kardeşime önereceğim mutlaka!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim çok mutlu yorumunuz için ☺️

      Sil
  5. Good post

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş bu ne yaratıcılık

    bu arada blogumda çekiliim var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️ Blogunuzu takipteyim diye biliyorum ama yine de bakıcam yanlışlık olmasın ☺️

      Sil
  7. Cok yararli bir yazi olmus tesekkur ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hangi mağazaya girsem pantolonlar hep böyle :) Bende kendim kesiyorum çok daha iyi oluyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide fiyatları o kadar uçuk ki ne gerek var yapmak daha mantıklı :)

      Sil