5 Nisan 2016

MAYBELLİNE AFFINITONE CONCEALER - KAPATICI İNCELEMESİ / 02 NATURAL



Herkese Merhaba ! 

Bu ürünün yıllar boyu fondötenini kullanmış biri olaraktan kendi kendime kapatıcısını da severim diye düşünmüştüm. Hazır kapatıcı ihtiyacım da varken bir koşu gidip aldım. Aslın da aklım da bu yoktu Rimmel London Match Perfectıon vardı onu gerçekten çok severek kullanıyorum. Buradan incelemesini de okuyabilirsiniz.
Yeni bir ürün deneyişim sanırım yine hüsranla sonuçlanıyor. Gerçekten bu ürünü aldığımdan beri sevemedim. Peki neden mi ?


Ürünün görmüş olduğunuz gibi aplikatörü var ürün israfı kesinlikle olmuyor çünkü aplikatöre bile çok zor ürün geliyor bence. Bende ki rengi 02 Natural Rengi aslında 03 rengini almak istedim fakat yoktu çünkü bu biraz açık kaldı. Ama yine de rengi kötü olmuyor. Kapatıcılık çok fazla bir beklentim olmadığı için çok sevdim diyebilirim. Fakat bir zaman sonra çizgilere çok rahat bir şekil de doluyor. Dolmayan kapatıcı da yoktur sanırım :)


Genel olarak güzel fakat dediğim gibi çok fazla mor halkalarınız falan varsa bunu sevmeyeceksinizdir. Çünkü yapısı gerçekten çok hafif. 

Watsons 'dan almıştım 20 TL 'ye normal fiyatı da sanırım 25-30 TL arası bence fazla.
Rimmel 'a kesinlikle içi hava dolu olsa da geri döneceğim. :)




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





16 yorum :

  1. hiç denemedim almamayım bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığın ve sevdiğin bir ürün varsa bence de hiç gerek yok canım

      Sil
  2. ben de alacaktım vazgeçtim gitti farmasininkini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasiyi de kullandım çok güzel fakat fiyatına göre gramajı çok az bence hemen bitiyor :)

      Sil
  3. Ben 5 aydır falan bunun 01 numarasını kullanıyorum, evet çok kapatıcı özelliği yok, hafif ve çizgilere doluyor hemen clinique almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sonunda benimle hem fikir biri buldum :)
      Kesinlikle bende rimmel london alıcam tekrar bunu da artık bir şekilde bitirmeye çalışıcam :)

      Sil
  4. Bunu bende kullanmıştım hiç beğenmedim. Morlukları griye çeviriyor, kapatıcılığı nerdeyse yok dencek kadar. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende neden aldım hala anlamış değilim ☺️ Bazen gerçekten boşa alışveriş yapıyoruz 😀

      Sil
  5. Esra Yıldız'ın blog keşif etkinliğinden geliyorum :) beklerim sevgiler http://1defnemasali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ☺️ Bloguna bakıyorum hemen ☺️

      Sil
  6. kapatmıyorsa baştan üstüne çizgi:)ben match perfectıondan memnunum bu ara)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu çok severek kullanıyodum tekrar onu alacağım ☺️☺️

      Sil
  7. Merhaba bi ara önceden bende bu kapatıcıyı kullanırdım şimdi kullanmıyoru ama severdim yani 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevemedim nedendir bilmiyorum 🙁

      Sil
  8. Ya sizdede gözde yanma yapıyor mu ? Sürdükten sonra Bi süre sonra gözlerim yaşarmaya başlıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tatlım öyle bir sorunla karşılaşmadım

      Sil