8 Nisan 2016

LOREAL PARIS ELSEVE 6 MUCİZEVİ YAĞ BESLEYİCİ MASKE



Herkese Merhaba ❤️
Benim gibi saçlarına takık bir insansanız eğer, her ürünü sevemezsiniz. Araştırır durursunuz, şu ürün nasıl ? Bu ürün nasıl acaba diye düşünürsünüz. Bende bugün sizlere saç serüvenim de severek kullandığım bir maskeden bahsetmek istiyorum. 

Bu maske Elseve 'n yeni çıkarmış olduğu bir seriye ait bu serinin çok ama çok severek kullandığım mucizevi yağını da buradan inceleyebilirsiniz. 



Gelelim maskeye maske başlı başına mükemmel kokuyor. Kokusu mucizevi yağın ki ile birebir aynı. Şampuanı, saç kremi falan hepsi aynı kokuda saçta da mükemmel bir kalıcılığı var bu kokunun. Bu koku neticesin de acaba için de parfüm var mı dedirtiyor. İçeriğin de maalesef parfüm alkol gibi cilde zarar veren ürünler var. İçeriğinde 6 değerli çiçek özleri olan bu maske yoğun bir yapı da olmasına rağmen saçtan çok kolay bir şekil de arınıyor. Saçı yıkadıktan sonra yumuşacık bir his bırakıyor. Parlaklık konusuna değinirsem eğer çok fazla bir beklentiniz olmasın. Ben saçlarım da çok fazla bir şey beklemiyorum sadece kuru saçlarımı yumuşatsın diyorsanız eğer bu ürün tam size göre. Ama ekstra da parlaklık sağlasın diyorsanız eğer onun için mucizevi yağını kullanmanızı tavsiye ederim. 

Bu ürün benim için saç bakım yağını uygulamadığım zaman kurtarıcım gibi bir şey oldu. Bu yağı erinipte uygulamadığım da veya ihtiyaç duyduğum da çok kuruluk hissettiğim de günü kurtarıyor. Ama saçlarıma ekstra bir bakım yaptığını düşünmüyorum. 

Tekrar alırım çünkü bu tarz maskeleri kullanmayı seviyorum. Bana göre saç kremleri yerine bunlar daha masum geliyor. Fiyatını tam olarak hatırlamasam da 15 TL gibiydi sanırım. 
Watsons - Gratis - Rossmaan gibi mağazalarda rahatlıkla bulabilirsiniz. 

  1. SAÇ BAKIM YAĞI
  2. GLISS SIVI SAÇ KREMİ 
  3. SAÇA HİNT KINASI NASIL YAPILIR ?
  4. SAÇLAR HAKKIN DA DOĞRU BİLİNEN 10 YANLIŞ !

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. yağ bana göre değil ama bunu deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskeleri seviyosanız bunu da seversiniz bence ☺️

      Sil
  2. Loreal markasının maskelerinden ben de memnun kalmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lorealin ürünlerini bende çok severek kullanıyorum ☺️

      Sil
  3. Maske bende seviyorum ama kokusunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizevi yağının kokusu ile birebir aynı canım ☺️

      Sil