8 Nisan 2016

LA ROCHE-POSAY SPF 50 + GÜNEŞ KREMİ / ULTRA - LİGHT - HASSAS CİLTLER



Merhaba ❤️
Hazır güneş yüzünü göstermişken yavaştan yavaştan güneş kremi arayışına girmişken bende yengemin tavsiyesi üzerine gidip bir koşu aldığım bu güneş kreminden kısaca sizlere bahsetmek istiyorum. Güneş benim cildim de çok fazla sorunlara yol açabiliyor. En ufak bir güneşe çıkmam da hemen kaşıntı ve pullanma yapıyor. Yazın bırak fondöteni bazen BB kremi bile kullanmak bende işkence gibi oluyor. Özellikle güneşte suratım da ki kaşıntı inanılmaz rahatsızlık veriyor. Bu tür sorunlarınız varsa eğer karmadan yağlıya dönük bir cildiniz varsa inanın bana bu ürün tam size göre. Nemlendirici mi sürüyorum, üzerine makyajımı yapmadan bu ürünü uyguluyorum. 15-20 dakika kadar beklemeniz yeterli oluyor. Sonra makyajınızı rahatlıkla yapabilirsiniz. 

Peki nasıl bir ürün makyaj altın da diye soracak olursanız eğer ? Makyaj altında kesinlikle kendini belli etmiyor. Makyajınızı kesinlikle bozmuyor. Gün içinde yağlanan burun çevremi alnımı kesinlikle matlaştırdı diyebilirim. Bu yönünü de çok sevdim. Yani cildi yağlandırmıyor diyebilirim. 50 + SPF olduğu içinde içim çok rahat güneşe çıkabiliyorum. Artık cildim güneşte kaşınmıyor, pullanmadı. Parasına değer olduğunu düşünüyorum. Aşırı memnun kaldığım bir ürün oldu.Cildi yağlandırmadığı için sivilce de çıkarmadı.
Çok fazla bir parfüm kokusu gelmiyor burnunuza ama içeriğin de alkol olduğu söyleniyor. 


Şuan hala benim aldığım fiyata 45 TL. Kargo falan 52 TL 'ye geldi.
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






14 yorum :

  1. bunu bir arkadaşımdan alıp biraz kullanmıştım ve çok beğenmiştim gerçekten hiç yağlandırmadı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en çokta o yönünü sevdim ☺️

      Sil
  2. bende kullanıyorum bu ürünü çok hafif bir yapısı var gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle incecik bir yapısı var 😊

      Sil
  3. bu yazından sonra nihai kararımı verdim artık kesin bunu alıyorum.matlastrıyor dedın kalbımden vurdun<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim de yağlanma gibi bir sorun yaşatmadı çok şükür çok severek kullanıyorum ☺️

      Sil
  4. güneş kremi kullanmaktansa güneşte kalmamak daha doğal değilmi :)
    Bu arada Hakkımda yazınız ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş kremi kullanmafığım da çok sorun yaşıyorum cildimle kullanmamak en iyisi ama işte cilt sorunlu olunca 😀 Çok teşekkür ederim ☺️

      Sil
  5. Ben genelde bronzlasmayi sevdigim icin daha az korumali ürünler kullaniyorum. Ama marka olarak güzeldir baska ürünlerini kullanmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bende esmer veya buğday tenli olsaydım :) beyaz tenlilerin şikayeti sanırım bu :)

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş;en kısa sürede bu ürünü bende denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet olursa dene mutlaka canım :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ya bendede aynısı var kuruya dönük cildim olduğu için bunu önermişti görevli ama bildiğimi sürünce parlıyorum ve yüzüm resmen vıcık vıcık yap oluyo bende mi sıkıntı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah aksine karmadan yağlıya dönük bir cildim var hemen emiyor parlama falan yapmıyor bende

      Sil