28 Nisan 2016

GOLDEN ROSE WATERPROOF DUDAK KALEMİ - LİPLİNER PENCİL

Herkese Merhaba..

Günlük hayatınız da benim gibi ruj vs. yerine dudak kalemi kullanıyor musunuz ?
Bu soruyu soruyorum çünkü sizlere şuan bahsedeceğim kalem günlük hayatınızın vazgeçilmezi haline gelebilir. Bunu ilk olarak Görkem Karman 'ın bir videosunda görmüştüm. Watsons 'da denk gelince alıp denemek istedim. Tek bu rengi vardı buda zaten bir iki tane idi. Bulabilirsem başka renklerini de istiyorum. 


Kaleme gelecek olursam eğer asansörlü bir kalem çabuk bitebilir bu yüzden. Ama yapısı yumuşacık oluşu ve kolay sürümü artı birde kalıcı olması bunu göz ardı etmenize sebep oluyor diyebilirim. 


Asansörlü olması gözünüzü korkutmasın sürerken yağ gibi dudaklarınızda kayıp gidiyor. İlk defa bir kalemden bu kadar çok memnun kaldım.


Bendeki rengi 53 kalemtıraş derdine son gerçekten rahatlıkmış diyorum. Çünkü öbür kalemleri açıyorsun bir iki sürmeye tekrar kalemtıraş derdine düşüyorsun. Ayrıca bu kalemler suya dayanıklı imiş gerçekten kolay kolay dudağınızdan çıkmıyor kalıcı diyebilirim. 7 rengi var 54-58 bulabilirsem almayı düşünüyorum. Diğer renkleri de çok güzel. 


Bendeki duruşu da bu şekil de siz bu kalemi kullandınız mı ? 

Fiyatı 6,75 TL

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. Rengi tam benlikmiş bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel tatlım bence al bi tane ☺️

      Sil
  2. o nasıl güzel bir renk yaa! harika durmuş! golden rose un duydak kalemlerini henüz denemedim ama en yakın zamanda bu renkten başlayıp alacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ☺️ Asansörlü dudak kalemleri olmasına dikkat et canım diğerlerini henüz bende denemedim ☺️

      Sil
  3. Bir türlü bulamadım bu rengi inanılmaz güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şans eseri denk geldim kuzum ☺️

      Sil
  4. harika durmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. Güzel paylaşım. Bana da beklerim.https://melezinannesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil