14 Nisan 2016

GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA ( YAĞLI CİLTLER )

Merhaba..

Uzun yıllar boyunca eminim ki sizin de vazgeçemediğiniz ürünleriniz vardır. Bugün bende sizlere yaklaşık 3 senedir rahat bittikçe aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürün 3 amaçlı olması, içeriğinin ise beyaz kilden yapılması benim cildimin en sevdiği özelliklerden biri oldu. 


3 ürün kullanmak yerine tek bir ürünle;
* Temizliyorum
* Peeling yapıyorum
* Maske yapıyorum 

Bu ürünün amacı; saymış olduğum bu üç uygulama yöntemi ile 7 güne kadar temiz ve pürüzsüz bir cilt vaat ediyor. Eğer sizin de benim gibi karmadan yağlıya dönük bir cildiniz var ise ve sivilce probleminiz çok aşırı değil ise sizde bu ürünü çok sevebilirsiniz ?

İlk olarak şöyle söylemem gerekirse ben bu ürünü duştan duşa kullanıyorum, yani 2 veya 3 günde bir. Bazen maske olarak sadece T bölgeme uyguluyorum, temizleme olarak hiç kullanmadım diyebilirim. Çünkü peeling ve maske bana göre bu üründe daha başarılı. İçeriğinde salisilik asit bulunuyor ve salisilik asit sivilcelerin düşmanı.  

Özellikleri; 
1.Temizleme; Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü ile cildi canlandırır. 
2. Peeling; Ölü hücreleri uzaklaştırır ve gözenekleri temizler.
3. Maske; İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler. 

Bu ürünü Watsons - Gratis - Rossmaan gibi mağazalardan ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






10 yorum :

  1. bende de var ama henüz deneyemedim..

    YanıtlaSil
  2. Bende çok memnunum bu üründen gerçekten, çok üşendiğim zamanlar makyajımı bile 2 yıkama ile tamamen arındırıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ben sürekli kullanamıyorum cildim çok hassas ☺️

      Sil
  3. Çok seveni var elim hep gidiyor geri bırakıyorum alıcam artık kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım severek kullanıyoruz ☺️

      Sil
  4. Bu urunu nasıl uyguluyorsunuz yuzunuze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajımı temizledikten sonra ve duşta peeling olarak uyguluyorum

      Sil
  5. Sivilcelerin düşmanı derken ne kastettin acaba? Sivilce azdırıyor mu yoksa yok mu ediyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilceleri söndüren bir ürün salisilik asit

      Sil