26 Nisan 2016

Flormar Nail Enamel Dryer Oje Kurutucu Sprey İnceleme

Herkese karmaşık bir günden merhaba..

 Nisan yağmurları yüzünü yavaş yavaş gösteriyor. Tam olarak yaz gelmiş değil maalesef. Hal böyle olunca ojelerin kuruması da hayli zaman alıyor dimi. Bugün sizlere Flormar 'ın oje kurutucu spreyini anlatmak istiyorum. 


Oje kurutucu ilk defa kullanıyorum çünkü nail art yapmayı seven biriyim, onları da beklemek işkence gibi olduğu için bende kurutucu arayışına girdim. Sonra bir kaç yerde Flormar 'ın bu ürününü gördüm ve aldım. Aslında aldığıma pişman oldum çünkü arkasında yazan yazıyı okuduktan sonra eee böyle olduktan sonra ne gerek var kurutucuya dedim kendi kendime.. 
Kullanışı; Ojelerinizi sürdükten sonra 1 dakika bekliyorsunuz ve tırnaklarınızın yüzeyine sıkıyorsunuz. Etkisi ise tırnaklarınız buz kesiyor diyebilirim çok soğuk bir etki bırakıyor ve sanırım bu şekilde ojelerin daha hızlı kurumasını ve bozulmamasını sağlıyor.  
Açıkçası bazı markalar hariç diğer ojeler 1 dakika içinde bence saten kuruyor oje kurutucu ne işe yaradı diye düşünmüyor değilim. Zor kuruyan ojeler de ve nail art yaparken işe yarıyor onun dışında tekrar almayı düşünmüyorum. İçeriğinde ise E vitamini, fıstık ve limon yağları bulunuyormuş tırnakları güçlendirmeyi vaat ediyor.
Benim gözümden oje kurutucu sprey bu şekilde idi sizler neler kullanıyorsunuz. Bence en ideal yöntem yine kendin yap buz kalıplarını suyun içine atın ve saniyeler içinde ojelerinizin kuruduğunu göreceksiniz. :)
Bendeki küçük boyu bir de büyük boyu var. Küçük boyunu ben 6,99 TL ye aldım. 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. benim severek kullandığım bir ürün hayat kurtarıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor zamanlarda hayat kurtardığı kesin tabi ☺️

      Sil
  2. bu markanın bu ürünü iyi diğerlerini zaten tercih etmem de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar son zamanlarda kendini çok geliştirdi ☺️

      Sil
  3. Ben bu ürünü hiç sevmiyorum,hem işe yaramıyor hem elleri garip bir şekilde kurutuyor.Verdiği hissiyat da oldukça kötü.Oje formundaki kurutucular daha güzel geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje formunda almayı düşünüyorum bende :)

      Sil