20 Nisan 2016

FARMASİ DUDAK KALEMİ - 203 NO

Merhabalar ❤️

Bu aralar bütün olumsuzluklar sanırım beni buluyor. İşten ayrılmak zorunda kalmam üstüne birde bilgisayarımın bozulması ama sanırım bir formatla hallolacak bir durummuş ki inşallah öyledir. Yoksa gerçekten telefondan blogu yürütmek işkence gibi. Bugün sizler için Farmasi markasına ait 203 numaralı dudak kalemini kısaca yorumlamak istiyorum. 


Kalemin yapısını duruşunu çok seviyorum. Nude renginde ve hafif pembelik barındıyor. Benim ise pembe olan her şeye ayrı bir zafım var. Farmasi ürünlerini eminim ki bir çoğumuz kullanıyoruzdur. Türkiye menşeli bir firma ve oldukça başarılı buluyorum.


Kalemin elimde duruşu bu şekilde. Dudağımın alt tonu farklı olduğu için bende pembe duruyor. Oldukça sevdiğim ve elimden düşürmediğim bir dudak kalemi.


Sizinde seveceğinizi düşündüğüm bu dudak kalemi 11 tl civarında ama indirimleri takip ederseniz eğer daha da uyguna alabilirsiniz.


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 


Şimdilik hoşçakalın..



Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





16 yorum :

  1. Benim de çok beğendiğim bir renk bu, size de çok yakıştırdım❤

    YanıtlaSil
  2. renk çok güzel bende de kırmızı kiremit bir tonu var çok seviyorum rengini :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kalemleri var gerçekten :)

      Sil
  3. bende de 202 si var muhteşem bişey sürekli kullanıyorum bu da sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ümrancım :) eminim 202 de sana çok yakışır :)

      Sil
  4. Rengine bayıldım, çok yakışmış size de :)

    YanıtlaSil
  5. Tam günlükmüs tesekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam günlük bebeğim rica ederim ☺️

      Sil
  6. Etkinlikten geliyorumm blog'unu çok sevdim ve renklere bayıldımm :)(:
    Takipteyim bana da beklerimm :)(: http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende takibe alacağım sizi ☺️

      Sil
  7. Uygulamada çok rahat ve uzun kalıcılık süresi denemeye değer.Farmasi Kozmetik iddialı

    YanıtlaSil
  8. Harika bir ürün gerçekten. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil