4 Nisan 2016

BENRİ MAKYAJ TEMİZLEME PAMUKLARI ( KARE - PEELİNG ETKİLİ DİSK )



Herkese Merhaba !

Bugün sizlere yine çok fazla abartıldığını düşündüğüm sonuçta bir pamuk ne farkı olabilir ki dediğim, ısrarla denemek istemediğim, gidip almadığım sonra bir gün ihtiyaçtan ötürü aay neyse alıyım altı üstü bir pamuk diyerek aldığım bu iki güzellikten bahsetmek istiyorum sizlere.


Görmüş olduğunuz gibi bir kare diğeri oval ve peeling etkili. İlk olarak kısaca kare olandan bahsetmek istiyorum çünkü ilk aldığım ürün bu oldu. Pamuklara karşı bir sempatim yok Bim 'in A101 'in Watsons 'ın pamuklarını çok fazla kullandım bu karenin dokusu onların yanından bile geçemez. Pamuğa temizleme suyunu döktüğünüz anda kesinlikle yanlarından açılma, parçalanma gibi bir durum olmuyor. Yumuşacık da bir dokusu var. Tam olarak yüzü kavrıyor iki pamukla tüm yüzünüzü rahat temizliyorsunuz. Gözler için biraz büyük olsa da ben seviyorum daha temiz olduğunu hissediyorum. 


Oval peeling etkili bu pamuk ise görmüş olduğunuz gibi bir yüzünde peeling için tanecikler var diğer yüzünde ise hiçbir şey yok düz pamuk. Peeling etkisini yüzünüz de çok fazla hissediyorsunuz çünkü tanecikleri oldukça büyük. Ben bu ürünü hafta da 2 veya 3 kere kullanıyorum fazlasının zarar olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca üzerine biraz temizleme jeli sıkıp biraz da ıslattıktan sonra burun çevreme yüzüme nazikçe masaj yapıyorum çok iyi geliyor. Bıraktığı hissi çok sevdim diyebilirim. 


Sonuç olarak ön yargı ile yaklaştığım çoğu ürün gibi bunları da sevdim. Memnun kaldım. İndirimler de kesinlikle çifter çifter alınmalı. Hak ettiklerini düşünüyorum. 

Bu ürüne Gratis 'lerden ulaşabilirsiniz. 


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. indirim zamanı almıştım baya çok kullanışlılar gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'cim kesinlikle indirim zamanı stoklanması gereken ürünler bence de aşırı pratikler :)

      Sil
  2. indirimde depoluyorum resmen :D çünkü onlar olmasaydı makyaj çıkarmak baya işkence olurdu benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel ürünler diğer makyaj temizleme pamukları ile fiyatları neredeyse aynı bence bunların alınması daha mantıklı :)

      Sil
  3. ben de benri pamukları seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyen yoktur herhalde tatlım :)

      Sil
  4. o pamuklar olmasaymış biz naparmışız bilmiyorum :) elıne sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Merve'm pamuklar olmasa biz naparız acaba hem pratik hem daha temiz :)

      Sil
  5. Bende indirimde 3 al 2 öde kampayasından almıstım cok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda güzelmiş canım ☺️☺️

      Sil
  6. Merhaba, blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    Tasarım Evinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) hemen blogunuza bakıyorum :)
      Teşekkürler :)

      Sil