1 Nisan 2016

ALIŞVERİŞ ( KÜÇÜK ÇAPLI ) GRATİS - WATSONS - DERMOKOZMETİKA


Merhaba ❤️
Bu aralar işten güçten kaçamak  yaptığım, yapabildiğim alışverişten sizlere de kısaca bahsetmek istiyorum. Aldığım çok fazla ürün yok fakat çoğu da ihtiyaç ürünü oldu. Gelelim aldıklarıma. 


Benri Oval Peeling Etkili Makyaj Temizleme Pamuğu: Bu pamuğu sadece merak üzerine aldım. Peeling etkisini gerçekten verecek mi bakalım düzenli kullandıktan sonra sizleri de bitenler yazımda bilgilendireceğim..

Arko Nem Krem: 1 alana 1 bedavası vardı. El kremine ihtiyacım olduğu için aldım. İkisini de çok severek kullanıyordum yine aynılarını aldım. 

La Roche-Posay Güneş Kremi: Güneş kremine ihtiyacım vardı yengem de bunu almış çok beğenmiş ve bende hemen aldım. Dermokozmetika adresinden 44.90 TL gibi bir fiyatı vardı indirimde. 

Rexona Okyanus Ferahlığı: Tam bir yaz kokusu severek kullanıyorum dördüncü şişem olabilir ☺️ 

Watsons Body Glove Banyo Lifi: Geçenlerde bloga da yazdığım severek kullandığım bir ürün. Buradan Okuyabilirsiniz. 

Rimmel London Match Kapatıcı: Yine sevdiğim blogumun da sürekli gördüğünüz bir ürün buradan inceleyebilirsiniz. 

Wet'n Wild Confort Zone Palet: İncelemesini buradan okuyabilirsiniz. 

Elseve Arı Sütü Şampuan: Bu şampuan bana göre tam bir bahar aylarının şampuanı gerçekten saçlarda çok güzel bir koku bırakıyor. 

Elseve 6 Mucizevi Yağ Saç Maskesi: Bu serisinin saç yağını severek kullanıyorum. Kokusu aynı verdiği yumuşaklık hissini de beğendim ilerde bakalım düşüncelerim nasıl olacak. 

Watsons Yüz Maskesi: 2 tane almıştım 1 ini kullandım severek kullandığım bir ürün her hafta mutlaka uyguluyorum. 

Testerlar: İpana diş macunu bizim burada ki markette tanıtım yapan bir abla elime tutuşturdu. Bakalım nasılmış ☺️

Bioderma AKN mat Güneş Koruma Kremi: Dermokozmetika sitesi göndermiş karma yağlı ciltler için olan bir ürün cildi matlaştırdığı söyleniyor bunu da deneyeceğim bakalım nasıl olacak. 

Jel Göz Maskesi: İçerisinde jel olan bir maske isterseniz dondurup isterseniz normal kendi soğukluğunda gözlerinizi dinlendirmek için kullanabilirsiniz. Dermokozmetikanın hediyesi oldu. İlk gördüğümde bu ne acaba dedim küçük çaplı bir araştırma sonucunda bu şekilde bir ürün olduğunu öğrendim. Bence güzel düşünülmüş bir ürün. 


Benim aldıklarım son zamanlar da bu şekilde aldıklarımdan çok bitenleri görmeyi daha çok seviyorum yeni ürünler alıp denemeyi seviyorum ☺️ 



Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






12 yorum :

  1. tamda bır guneş kremı arayışındayken çok iyi oldu bu yazı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdim tam bir karma ve yağlı cilt kremi kesinlikle bir bak ☺️

      Sil
  2. Şu pamuğu bende merak ettim ki ;) Hediye de güzel olmuş :) Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pamukları gerçekten çok güzel, çok teşekkür ederim yorum için :)
      Seni blogum da görmek güzel :)

      Sil
  3. Ne demek hep gelirim, bana da beklerim..
    Makyaj işlerinden pek anlamasam da sayenizde bir şeyler öğrenmeye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuza yorum yapmasam da sıkı bir takipçisiyim :)
      Yararlı olabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil