16 Mart 2016

WET'N WİLD MEGALAST RUJ - ROSE BUD İNCELEME


Merhaba ! ❤️
Bugün sizlere Wet'n Wild markasının megalast rujlarından Rose-Bud rengini inceleyeceğim. İlk olarak söylemem gerekirse ambalajı basit bir ürün. Kapağını çıkarırken mutlaka kenarına bir yerine değiyor. Üstteki fotoğrafta ki gibi ucu dışarı da bir. Ama şunu sevdim kapağı sıkı yani çantanızın içinde kapağının açılması gibi bir durum asla yaşanmaz. Onun dışında ruja gelecek olursam eğer.


Rengini aşırı beğenerek aldım. Çünkü hafif mercanlık, pembelik bulunduran bir renk. Saten bir bitişi var fakat mat rujlar gibi dudakta bir zaman sonra kuruluk yapabiliyor. Çoğu kişi bu rengin nude olduğunu söylese de bende kesinlikle nude durmadı. Sürümü ise biraz zor çünkü ucu sivri uçlu olsaydı eğer dudak çizgilerini rahat çizebilirdim. Ama bu rujda kalem kullanmak zorunda kaldım o yüzden sevemedim. 



Herkes de renginin aynı duracağını düşünmüyorum. Kesinlikle bu renk herkes de farklı ton da duruyor. Kısaca ben bu ruju hem sevdim, hem sevmedim. Bir çok eksik yanı var fiyatına göre başarılı bir ürün. Ama bence indirimler de alınması gereken bir ürün. Çünkü normal fiyatı 10 TL indirimler de bu rujları 3-4 TL gibi fiyatlara alabilirsiniz.


Benim görüşlerim bu şekilde, sizler bu ruj hakkında ne düşünüyorsunuz ? 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. rengi bence harika durmuş sende güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. rengi mıhteşemmm ;) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  4. Süper bir renkmiş : Çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rengi çok güzel teşekkür ederim :)

      Sil
  5. ambalajları ne kadar dandik olsa da sırf renkleri yüzünden bir çoğu alınabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk ıskalası harika bende çok beğeniyorum renklerini :)

      Sil
  6. Renk çok yakışmış.Bende kuruluk yaptı.Altına baz uygulayıp kullanmaya devam edeceğim.Size çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım evet aşırı kuruluk yaptı altına baz yada lip balm uygulamadan kullanılmıyor.

      Sil