29 Mart 2016

WET'N WİLD CONFORT ZONE PALET İNCELEME

Merhaba ❤️

Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım fakat bir türlü yenisini almak için hiçbir yerde bulamadığım Wet'n Wild Confort Zone paletten bahsedeceğim. Herkes tarafından çok sevilecek kullanıyor. Henüz kimseden ben bu paleti sevemedim diyenini duymadım. Bence de gerek günlük hayatta gerek özel günler de bu renklerde muhteşem makyajlar çıkıyor. 

Palette toplamda 8 adet renk var ki bu renklerden Definer (soldaki) rengine aşığım. Uyguladıktan sonra ışıkta renk değiştirmesine ışıltısına duruşuna resmen bayılıyorum. Ben öve öve şahsen bitiremem. Herkesin makyaj çantasında olması gereken bir palet aşırı şık ve güzel gece ve gündüz makyajları yapabilirsiniz. 


Favori renklerim ise;
* Eyelid (sağ)
* Crease (sağ)
* Definer (sol)



Gerçekten pigmentasyonu kalıcılığı her şeyi ile çok güzel bir palet indirimlerde daha da uyguna bulabilirsiniz. Ben indirimli 15,25 'e aldım. 

Ürüne Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






12 yorum :

  1. en sevdiğim paletlerden biridir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde severek kullandığım bir palet :)

      Sil
  2. Bayılıyorum bu pakete herkeste olması gereken renkler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ilk olarak alınması gereken bir palet canım :) ♥

      Sil
  3. Uygun fiyatlı en güzel far paleti :)

    YanıtlaSil
  4. Pigmentasyonları gerçekten muhteşem. Far kullanmayı sevmiyorum ama almam gerekiyormussss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende far kullanmaktan nefret ederdim lakin eyelinerdan daha çok yakıştığını görene kadar :)

      Sil
  5. Kesinlikle far eyelinerdan daha iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. Harika benimde favorilerim arasında.Pigmentasyonu çok başarılı.Emeğinize sağlık canım:) Sevgiler.

    YanıtlaSil