22 Mart 2016

SUPERDRUG THE LİTTLE LİP BALM

Merhaba ! ❤️

Sizde benim gibi yaz kış dudaklarına lip balm uygulamak zorun da kalanlardan mısınız ? Şöyle söylemem gerekirse eğer; oturduğum yerde bile dudaklarım çok fazla kuruyor, yani soğuk hava rüzgara gerek bile kalmıyor. Watsons mağazaların da satılan superdrug lip balmlarını ise 1 alana 1 bedava kampanyası varken keşfettim. 


İkisinin de dış görünüşü ve renkleri çok tatlı. Fakat elinize krem falan sürdüğünüzde bu lip balmların kapağını açmak imkansız o yüzden eliniz temiz ve kuru iken kullanmanız da fayda var. Kaç çeşidi var tam olarak bilmiyorum ama 4 den fazla sanırım. 


THE LİTTLE RELİEVİNG TİN: Benim bu lip balmlar da en sevdiğim lip balm bu oldu. Mentollü oluşu sürdükten sonraki ferahlık hissi gerçekten çok hoş. Gece bu ürünü sürüp sabah kalktığım da yumuşacık ve iyileşmiş dudaklarla uyanıyorum. Bu ürünün diğerlerine göre iyileştirme özelliği daha fazla. 


THE LİTTLE PROTECTİNG PİNK TİN: Bu lip balm ise vazelin gibi yapısı var ama yoğun bir vazelin gibi değil tabi. İçeriğinde spf 15 güneş koruma faktörü olduğu için bunu gündüz dudakları güneşin zararlı ışınlarından korumak daha mantıklı geliyor. Kokusuz ve tadı olmayan bir lip balm. 

Bu ürünlerin bir de en sevdiğim yanı hayvanlar üzerinde test edilmiyor oluşu. İkisini de severek kullanıyorum ömürlük gibiler 20 gr ambalajları oldukça bereketli. Fiyatları ise 4,95 TL Bence fiyatına göre gayet başarılılar. Mentol seviyorsanız eğer şiddetle mentollü olanı tavsiye ediyorum. 

Watsons mağazalarından ürünü temin edebilirsiniz. 





Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..

 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

10 yorum :

  1. sırf şirinler diye almak istiyorum ama kullanamayacağım o nedenle bakamadım bile :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şirinler ama ihtiyacın varsa al canım :)

      Sil
  2. Ambalajlarına bayılıyorum bunların :)))

    YanıtlaSil
  3. Mentollü bende seviyorum, elimdekinler bitince şans veriyim :)

    YanıtlaSil
  4. iyileştirmesi ve nemlendirmesi güzelmiş en kısa zamanda denicem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Fiyat olarak bence uygun ama aldıktan sonra iki kere kullanıp unutanlardanım :) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla ürün unutkanlığa sebep oluyor bende de :) bakıcam bloguna canım :)

      Sil