31 Mart 2016

SÖZ - NİŞAN TEPSİSİ ÖNERİLERİ ?

Merhaba !

Her genç kızın yani çoğunluğun hayalidir güzel bir yuvası olsun içinde huzurlu, mutlu olsun. Eee tabi bir de hayatınız da onsuz yapamam dediğiniz biri varsa bu hayaller hep sizinledir. Benim hayallerim yavaş yavaş olmaya başlamışken bir kaç ay sonra olacak sözüm için sizlerin de fikrini almak, eğer evlenecek olan varsa onlara da fikir vermek açısından bu yazımı yazıyorum.

Söz abartılacak bir durum değil sonuçta aile arasın da yapıyorsanız ve küçük bir davetse şu olsun bu olsun demeye de gerek yok. Öz ve az olsun güzel olsun. Fakat seçtiğiniz parçalar o gecenizin anlamını yükseltebilir. O yüzden doğru parçaları seçmeye özen gösterin.

Uzun zamandır söz tepsisi bakıyorum. İnstagram da bir çok beğendiğim sayfa var ve bunlardan en çok beğendiğim parçalar bu aşağı da görmüş olduğunuz parçalar. Aşırı boncuklu taşlı şeyleri sevmediğim için genellikle modern ve sadelikten yana olmak istiyorum. 

1. Parça = Instagram: brayafleur 


Bu sayfayı gerçekten çok beğeniyorum. Fakat fiyatları gerçekten çok uçuk bir tepsiye o kadar para verilir mi dedirtiyor. Sizce de çok şık durmuyor mu ? 

2. Parça = Instagram: heva_tasarim_dekarasyon


Bu sayfa da en beğendiğim model bu kalpli olan oldu. 
Fiyatını sormadım fakat çiçekleri rengi aynalı oluşu çok şık gerçekten. 

3.Parça = Instagram: yasemininduslerulkesi
Bu ise ilerde evinize asabileceğiniz bir parça. İçine bu şekil de resminizi koyuyorsunuz. Arkasında bir asma aparatı var. Fiyat olarak da yine 150-200 TL arasın da idi sanırım. 

4. Parça = Instagram: buketcik_evi yeni adıyla naifatolye




Benim bu tepsiler de en çok beğendiğim ve sıra dışı bulduğum şuana kadar kimse de görmediğim bu tepsiler o kadar çok hoşuma gitti ki anlatamam. 

Sizler tepsiler hakkında neler düşünüyorsunuz ? En çok beğendiğiniz modeli yorum olarak bırakır mısınız ? Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





10 yorum :

  1. Brayafleur sayfasındaki tepsi güzelmiş hayırlı olsun bu arada şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel fakat çok ucuk fiyatları :) Teşekkür ederim tatlımm :)

      Sil
  2. offff hepsi harika, en sondakiler gerçekten çok farklı ve güzel, böyle bi durumum olduğunda ilham almak için kaydettim fotoğrafları ;) teşekkür ederim canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmene sevindim fikir olması için paylaştım benim de çok fazla hoşuma giden bunlar oldu çünkü :)

      Sil
  3. Brayafleur sayfasındaki tepsi muhteşem. bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/ sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika bir tepsi :)
      Hoş geldin canım bloguma bende seni takipteyim :)

      Sil
  4. Bende çok begeniyorum çok güzeller

    YanıtlaSil
  5. bayanların maharetlerini takdirle karşılıyorum. Özenerek gönülden yapıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendim yapma kararı aldım bakalım bu kadar güzel olucak mı ☺️

      Sil