28 Mart 2016

PÜRÜZSÜZ BACAKLAR İÇİN NELER YAPILMALI ? BEN NELER YAPIYORUM ?

Merhaba ❤️

 Hayat kurtarıcı tüyoları hepimiz seviyoruz. Kolay olsun. Pratik olsun. İşim uzun sürmesin istiyoruz. Peki yaa bu hayat koşturmasında cildinize gerekli zamanı ayırıyor musunuz ? 
Bildiğiniz gibi cildimizin de bakıma oldukça ihtiyaçı var. Bende kendim de uyguladığım, sevdiğim işe yaradığını düşündüğüm bir kaç pratik bilgiden sizlere bahsetmek istiyorum. 


Kadınların en çok müzdarip olduğu konulardan biri de kıl dönmesi. Kıl dönmesi vücuttaki koparılan kılların ciltte bir yol bularak deri altında toplamasından meydana gelir. Daha çok erkeklerin başına geldiği düşünülse de bi o kadar bayanların da başına geliyor. Özellikle bacaklar da çok fazla rastladığımız bu olay malesef ki bacaklarımızın görüntüsünü bozuyor ve her kadının hayali olan pürüzsüz bacaklara kavuşmamızı engelliyor. Ben sürekli olarak bacaklarım için bu çift yönlü banyo lifini kullanıyorum. Çift taraflı olmasını çok seviyorum sert görünen yüzü ile bacaklarımda ki ölü deriyi arındırdıktan sonra diğer tarafı ile de masaj yapıyorum. Gerçekten çok fazla etkisini görüyorum. 


Batık kıllarınızı çıkarmak için asla iğne çımbız vs. ürünler kullanmamız gerekiyor. Çünkü bunlar vücutta kızarıklık, kanama veya iz oluşturuyor. Benim uzun süredir uyguladığım bu yöntem sayesin de batıklarım hiç yok denebilecek seviye de. Özellikle kullandığınız ürünler değil uygulama yönteminizdir önemli olan.   

Başka tavsiyeler;
* Bacaklaklarınızı aldıktan sonra, her zaman duşta lifinizi uygularken aynı yöne yukarı aşşağı kılların çıkış yönüne doğru yapılmalısınız. 
* Her duş sonrası cildinizi nemlendirmelisiniz. 
* Hafta da bir mutlaka peeling işlemi uygulamalısınız. 
* Kahve telvesini kullarak da bacaklarınız daki ölü deriyi arındırabilirsiniz. 
* Ponza taşlarının da kıl dönmesi batık tedavisin de yeri oldukça fazladır. Bir yada iki kere kullandım fakat bu eldiven lif kadar etkisini göremedim. 


Kısacası güzel bir kadın bakımlı bir kadındır. Kesinlikle çirkin bayan diye birşey yoktur. Kendinizi sevin, kendi cildinize bakın. Başkaları için değil kendiniz için yaşayın. Sohbet tadın da bu yazımı beğendiyseniz eğer. Blogumu takip etmeyi unutmayın. Sizleri seviyorumm 😘 

Banyo lifine Watsons mağazalardan ulaşabilirsiniz. 



Şimdilik hoşçakalın..



 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







12 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş canım. Başlığı görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Malum yaz da geliyor :)) Bu kahveyle peeling nasıl yapılıyor onu hiç bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım rica ederim faydalı olabildiysem ne mutlu bana :) kahve telvesini biriktir içine biraz zeytinyağı yada vücut yağı eklersen cildin yumuşaması için çok iyi gelir tatlım :)

      Sil
    2. Deneyeceğim hehehe, teşekkürler :)

      Sil
  2. o eldivenden ben de alacağım en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim canım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Süper sevindim faydasını görürsen mutlaka blogun da paylaş canım :)

      Sil
  4. Ben bu eldivenden aldım ama cok sert geldi bana :( sanki tahriş oluyormus gibi bir his oluşturuyor ama kahve peelingini mutlaka deneyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bastırmadan yaparsan yumuşak hareketlerle sorun olmuyor :)

      Sil
  5. deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil