2 Mart 2016

NOTE SMOKEY EYES PENCIL 01 BLACK - 04 COOPER / İNCELEME



Herkese Merhaba..

Benim gibi makyajın da smokey yani dumanlı göz makyajı seven insanlara sesleniyorum. Çünkü anlatacağım bu iki ürün smokey makyajlar için üretilmiş fakat ne kadar başarılı gelin birlikte inceleyelim, birlikte yorumlayalım. Smokey son zamanlar da kullanılan makyaj tekniklerinden biri her ne kadar gece makyajı için düşünülse de ben günlük makyajlarım da da kullanıyorum bu yöntemi.


Kalemlerin renkleri bu şekil de, siyah normal siyah göz kalemleri gibi bana göre sıradan. Haa tabi ki kötülemiyorum çünkü gerçekten yumuşacık yapısı ve simsiyah bir rengi var. Ama maalesef göz içinde kalıcı değil. 

Cooper rengi ise benim resmen aşık olduğum bir renk oldu. Makyajlarım da sıklıkla kullandığım hem smokey hem eyeliner hem de far olarak kullanılabilecek bir renk. Çünkü yapısı oldukça yumuşak. Kalıcılık aksine bu kalem de daha fazla için de hafif ışıltılar olması da kalemi çekici bir hale getiriyor. 

Arkalarında hem ürünü homojen bir şekil de dağıtmak hem de hataları düzeltmek için bir aplikatörü var. Dediğim gibi diğer kalemler le karşılaştırdığım zaman yapıları çok yumuşak ve renklerini tek sefer de veriyor. Tüm gün kalıcılık vaat etse de (bana göre benim gözlerimde en fazla 6 saat kalıcılığı var alt göz içinde) fakat gözünüze eyeliner gibi uyguladığınız zaman 12 saate kadar kalıcılık sağlıyor. Buğulu bir göz makyajını seviyor iseniz bu kalemleri de çok sevebilirsiniz. 


5 renk seçeneği var renklerin isimleri ise; 

01 BLACK ( SİYAH )
02 DEEP BLUE ( KOYU MAVİ )
03 GREEN ( YEŞİL )
04 COOPER ( KAHVE ALT TONLU BORDO )
05 SKYPE BLUE ( SKYPE MAVİSİ )



Fiyat olarak ben 14,99 TL 'ye almıştım tanesini. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





10 yorum :

  1. parlak durması gerçekten çok iyi harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Ben dumanlı göz makyajı seviyorum:))

    YanıtlaSil
  3. cooper rengi resmen efsaneymiş :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi gerçekten çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Ben kajal almistim note çok memnunum. Yumusak ve kalici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşak yapıları olduğu için bende çok severek kullanıyorum :)

      Sil